Enamik meist kasutab turunduse edu mõõtmiseks vaikimisi ROI-d, kuid see üksi ei anna meile terviklikku pilti.
Investeeringutasuvus ehk ROI (Return on Investment) on läbi proovitud ja usaldusväärne näitaja, mis kvantifitseerib rahalist tulu – raha sisse, raha välja. Kuid me kõik teame, kui keeruline on tegelikult kindlaks määrata, millised kanalid, tegevused või puutepunktid on mõjutanud kliendi ostuotsust või muud soovitud tegevust (näiteks registreerumist, allalaadimist, tellimust). Potentsiaalsed kliendid tellivad ja loobuvad meie uudiskirjadest, viskavad aeg-ajalt LinkedInis meeldimise, guugeldavad meid ühel päeval, sest ei mäleta meie veebiaadressi… ja klõpsavad lõpuks Google’i reklaamil, sest see on otsingutulemuste tipus. Ilmselgelt ei anna ROI üksi meile täielikku pilti.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Vaata, kes ja kus TOPis asetseb
TOPi võitnud agentuur on selle omanike sõnul detsentraliseeritud nagu advokaadibüroo, mis tagab vahetu suhtluse iga nende kliendiga.
Sageli selgub, et polegi vaja olemas olla 25 erinevas kanalis, võib piisata vaid viiest – peab lihtsalt teada, millised need viis on, leiab 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil üles astuv Telia turundusosakonna juht Emilie Toomela.
13. septembril Mustamäe Apollo Kinos toimunud digiturunduse aastakonverentsil tulid muu hulgas esitlusele Aasta Digitegu 2024 võidutööd ja kuulutati välja parimatest parim digiturunduse kampaania ehk grand prix.
Ekspress Grupi digitellimuste hulk kasvas esimeses kvartalis 2% ning võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 31%.
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.