Siinsetel turgudel on tugev kogukonnatunne ja valmisolek uuteks ideedeks, mis teeb piirkonna eriti paindlikuks ja tõhusaks testkeskkonnaks rahvusvahelistele kampaaniatele, leiab Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Liis Lepik.
- Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Liis Lepik. Foto: Jake Farra
Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Liis Lepik juhib tiimi, mis koosneb Baltikumi kommunikatsiooniekspertidest, kus igal turul on oma unikaalsed tugevused ja fookused. „Ka Coca-Cola siseselt on meil erinevate tiimide vahel igapäevane tugev koostöö ning seetõttu on paljud tegevused mitme tiimi ühise töö vili.“ See eeldab tema sõnul väga täpset eesmärkide seadmist ja planeerimist, kus fookuses on alati kogemus, mida brändidega tarbijate jaoks luuakse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
76% töötajatest oleks võimaluse avanedes huvitatud töötama mõnes rahvusvaheliselt tuntud globaalse haardega ettevõttes, selgus CVKeskus.ee tööportaali uuringust.
Käesoleval aastal enim vastureaktsioone teeninud välismaiste jõulureklaamide näitel saab öelda, et inimesed ootavad teatud puhkudel jätkuvalt traditsioonidest kinni pidamist.
Tehisintellekti poolt loodud Coca-Cola selleaastane jõulureklaamide seeria on põhjustanud mitmesuguseid vastureaktsioone, millest mõnes süüdistatakse tuntud limonaaditootjat isegi jõuluvana tapmises.
Sel aastal saavad kõik huvilised uudistada ka karavani sisemust, lubab Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Liis Lepik.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.