• 13.12.24, 13:03

Millised 5 juhtmõtet tasub turundajal 2025. aastaks kõrva taha panna?

Järgmise aasta turundustrende hakkab globaalselt suunama majanduse stabiliseerumine, prognoosib WARC läbi viidud uuringus.
Millised 5 juhtmõtet tasub turundajal 2025. aastaks kõrva taha panna?
  • Foto: Pixabay
Kõnealune turundajate tööriistakast on kokku pandud WARC’i ainulaadse GEISTE-metoodika alusel. Metoodika võtmeelementideks on valitsus, majandus, tööstus, ühiskond, tehnoloogia ja keskkond.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele