• 30.10.24, 14:19

Kuidas AI abil müük ja turundus uuele tasemele viia?

Tänases konkurentsitihedas ärikeskkonnas on AI tööriistadest saanud ettevõtete uued salarelvad, mis toovad müügi- ja turundustegevustesse täiesti uue efektiivuse. Äriline edu sõltub üha enam sellest, kuidas tehnoloogia potentsiaali ära kasutatakse.
Kristo Peterson
  • Kristo Peterson
AI-põhise ärikasvu ekspert Kristo Peterson jagab Äripäeva Akadeemia uues koolituses praktilisi tööriistu ja strateegilisi teadmisi AI võimaluste rakendamiseks müügi- ja turundusprotsesside tõhustamisel.
Koolitusel AI müügis ja turunduses“ keskendutakse müügi- ja turundustöö igapäevategevuste lihtsustamisele ja tulemuslikkuse tõstmisele. Osalejad õpivad kasutama uusimaid ja parimaid AI tööriistu, et automatiseerida korduvaid ülesandeid ning luua ja optimeerida sisu – olgu selleks tekstid, visuaalid või videod – tõhusalt ja täpselt, et saavutada sihtrühmaga personaliseeritud kontakt.
Oluline osa koolitusest on personaalse AI assistendi loomine ja treenimine, mis on kohandatud iga osaleja spetsiifilistele vajadustele, tunneb kogu ettevõtte infot ning on treenitud vajalike oskustega soovitud eesmärkide saavutamiseks. Oskuslikult treenitud AI assistendid aitavad igapäevatoimingutes aega säästa, turunduskulusid vähendada ja seeläbi ettevõtte käivet suurendada.
Koolitus on üles ehitatud samm-sammulise juhendamise põhimõttel, kus iga osaleja saab harjutusi teha vastavalt oma tööülesannetele ja vajadustele, tagades, et AI lahendused saaksid koheselt igapäevatöösse rakendatud.
Koolitusele on oodatud: müügi- ja turundusjuhid, kes soovivad protsesse lihtsustada ja tulemuslikkust tõsta; müügi-ja turundusosakondade spetsialistid, kes otsivad võimalusi töövoogude optimeerimiseks ja efektiivsuse suurendamiseks; ettevõtete juhid ja otsustajad, kes soovivad AI-d kasutada strateegiliste eesmärkide saavutamiseks ja innovatsiooni juhtimiseks.
Tutvu Kristo Petersoni koolitusega SIIN.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele