Schweppes Baltikumi vanembrändijuht: väga hästi töötavad tarbijale juba tuttavad lahendused
Schweppes Baltikumi vanembrändijuhi Uljana Oja sõnul keskendub Schweppes kogemuslikule turundusele, pakkudes tarbijatele võimalust proovida toodet ja luua meeldejäävaid kogemusi.
Uljana Oja: “Teeme igapäevast koostööd ettevõtte siseste tiimidega Euroopa tasandil, lisaks koostööd kohalike Baltikumi edasimüüjate meeskondadega ning suhtleme erinevate agentuuridega üle Eesti, Läti ja Leedu.”
Foto: Marek Metslaid
Olete Schweppes Baltikumi vanembrändijuht. Palun avage veidi, millised on nii suure rahvusvahelise bränditurunduse eripärad ja seda veel Baltikumiüleselt.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.