• 30.07.24, 12:30

Schweppes Baltikumi vanembrändijuht: väga hästi töötavad tarbijale juba tuttavad lahendused

Schweppes Baltikumi vanembrändijuhi Uljana Oja sõnul keskendub Schweppes kogemuslikule turundusele, pakkudes tarbijatele võimalust proovida toodet ja luua meeldejäävaid kogemusi.
Uljana Oja: “Teeme igapäevast koostööd ettevõtte siseste tiimidega Euroopa tasandil, lisaks koostööd kohalike Baltikumi edasimüüjate meeskondadega ning suhtleme erinevate agentuuridega üle Eesti, Läti ja Leedu.”
  • Uljana Oja: “Teeme igapäevast koostööd ettevõtte siseste tiimidega Euroopa tasandil, lisaks koostööd kohalike Baltikumi edasimüüjate meeskondadega ning suhtleme erinevate agentuuridega üle Eesti, Läti ja Leedu.”
  • Foto: Marek Metslaid
Olete Schweppes Baltikumi vanembrändijuht. Palun avage veidi, millised on nii suure rahvusvahelise bränditurunduse eripärad ja seda veel Baltikumiüleselt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele