Schweppes Baltikumi vanembrändijuht: väga hästi töötavad tarbijale juba tuttavad lahendused
Schweppes Baltikumi vanembrändijuhi Uljana Oja sõnul keskendub Schweppes kogemuslikule turundusele, pakkudes tarbijatele võimalust proovida toodet ja luua meeldejäävaid kogemusi.
Uljana Oja: “Teeme igapäevast koostööd ettevõtte siseste tiimidega Euroopa tasandil, lisaks koostööd kohalike Baltikumi edasimüüjate meeskondadega ning suhtleme erinevate agentuuridega üle Eesti, Läti ja Leedu.” Foto: Marek Metslaid
Olete Schweppes Baltikumi vanembrändijuht. Palun avage veidi, millised on nii suure rahvusvahelise bränditurunduse eripärad ja seda veel Baltikumiüleselt.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.