• 05.06.24, 15:33

Auhinnatud agentuuride juhid: prohmakaid põhjustavad tavaliselt välised asjaolud

Viiendat aastat järjest aasta üritusturundusagentuuriks tunnistatud agentuuri Jolos partner ja tegevjuht Tanel Lillepalu ning teist aastat järjest aasta kommunikatsiooniagentuuriks pärjatud Hamburg & Partnerid partner ja tegevjuht Kristi Jõesaar avavad, mis on nende edu taga ning millised suurimad prohmakad.
Kommunikatsiooniagentuuri Hamburg ja Partnerid partner ja tegevjuht Kristi Jõesaar.
  • Kommunikatsiooniagentuuri Hamburg ja Partnerid partner ja tegevjuht Kristi Jõesaar.
  • Foto: Hamburg ja Partnerid
Tänavusel Kuldmunal aasta üritusturundusagentuuriks auhinnatud Jolos partner ja tegevjuht Tanel Lillepalu sõnas, et nende tiimis on nüüdseks 30 inimest, mis on olnud orgaaniline kasvamise protsess. Küsimusele, mis on nende edu võti, vastas ta, et vahepeal tundus talle, et see on olnud juhus, kuna nende sektoris on olnud väga rasked ajad, kuid tänaseks on ta aru saanud, et võitude taga on ikkagi nende väga suur pühendumus.

Seotud lood

Saated
  • 21.05.24, 14:00
Mis käivitab auhinnatud turundusagentuure?
Legendaarne Kuldmuna pidu on selleks korraks maha peetud ning parimad turundustööd ja agentuurid oma tunnustused kätte saanud. Ent mis on nende auhindade võitnud agentuuride edu taga?
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele