Legendaarne Kuldmuna pidu on selleks korraks maha peetud ning parimad turundustööd ja agentuurid oma tunnustused kätte saanud. Ent mis on nende auhindade võitnud agentuuride edu taga?

- Hamburg ja Partnerid partner ja tegevjuht Kristi Jõesaar, Jolos partner ja tegevjuht Tanel Lillepalu ning saatejuht Keit Ausner. Foto: Äripäev
Seekordses "Eetris on turundusuudised" saate külalisteks on tänavused Kuldmuna võitjad: viiendat aastat järjest aasta üritusturundusagentuuri tiitli saanud agentuuri Jolos partner ja tegevjuht Tanel Lillepalu ning teist aastat järjest aasta kommunikatsiooniagentuuri tiitliga pärjatud Hamburg & Partnerid partner ja tegevjuht Kristi Jõesaar.
Saatekülalised avavad ukse aasta agentuuride igapäevaellu ning jagavad oma meeskonna traditsioone ja harjumusi. Näiteks selgitab Lillepalu, kuidas Jolose hästi struktureeritud tööprotsessid aitavad vigu vältida ja kvaliteeti ühtlasena hoida.
Jõesaar tutvustab nende meeskonna hommikuid, mis algavad alati uudiste lugemisega. Räägime nende endi lemmikkampaaniatest ja suurimatest prohmakatest, natuke Furbydest ning ühtlasi kuuled aasta agentuuride nippe loovuse käivitamiseks (ka esmaspäeva hommikul).
Saadet juhib Keit Ausner.
Mis käivitab auhinnatud turundusagentuure?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.