• 28.05.24, 09:28

Värske uuring: lõviosa kohalikul turul digireklaamile kulutatud rahast voolab Eestist välja

Eesti reklaamiturul digireklaami suunatud kulutuste maht suurenes 2023. aastal 10,8 miljoni euro võrra. Sellest 32% kajastus mullu Eesti organisatsioonide müügitulus ning lõviosa ehk 68% liikus rahvusvahelistele tehnoloogiahiidudele, selgub värskest IAB Europe AdEx Benchmark digitaalse meedia reklaamikulutuste raportist.
IAB Baltics juhatuse liige ja Quantitase innovatsioonibüroo juht Kaarel Oja.
  • IAB Baltics juhatuse liige ja Quantitase innovatsioonibüroo juht Kaarel Oja.
  • Foto: Marek Metslaid
Euroopa digitaalse reklaami ja turunduse assotsiatsiooni (IAB Europe) AdEx Benchmark raportist ilmneb, et 2023. aastal kasvas Euroopas tehtavate digireklaami kulutuste maht 11,1%, ulatudes 96,9 miljardi euroni. Eestis suurenes see maht 10,1%, kerkides aasta varasemaga võrreldes 10,8 miljoni euro võrra ning olles sellega Balti riikide seas esirinnas. Leedus jäi kasv 8,7% ja Lätis 7% juurde. Baltikumi digireklaami kulutuste kogumaht oli eelmisel aastal ligikaudu 420 miljonit eurot.

Seotud lood

Uudised
  • 17.04.24, 14:20
Digimeedia ekspert: oleme sünteetilise meedia ajastus
Mida rohkem kasutatakse reklaami, tekstide, piltide ja videote tegemisel tehisintellekti, seda sünteetilisemaks muutub meedia, rääkis digitaalset reklaamitööstust edendava IAB Baltics MTÜ juhatuse liige Kaarel Oja.
Uudised
  • 22.02.24, 15:28
Kaarel Oja: Eesti reklaamikulutused on võrreldavad Belgia ja Hispaaniaga
IAB Baltics juhatuse liikme ja Quantitas innovatsioonibüroo juhi Kaarel Oja sõnul on Eesti on võrdlemisi arenenud ja küps turg, kus reklaamikulutused per capita on võrreldavad Belgia ja Hispaaniaga. Ta lisas, et enim panustatakse Eestis otsingureklaami, tehes silmad ette sotsiaalmeedia reklaamile.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele