Viimane võimalus! Sotsiaalmeedia konverentsi soodushind kehtib kuni 24. maini
4. juunil toimub iga-aastane Sotsiaalmeedia konverents, mis sel korral toimub Tallinnas Erinevate Tubade Klubis. Oma teadmisi ja kogemusi jagavad teiste seas Magrada turundusjuht Lisanna Miiter, Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuht Hanna Loodmaa-Saarmann ning loovmentor Eia Uus.
Sotsiaalmeedia konverentsil räägime sellest, kuidas rohkem silma jääda ning luua sisu, mis inimestele korda läheb. Räägime ka erinevatest sotsiaalmeedia kanalitest ning sellest, mis on hetkel trendikas.
Konverentsi viimane soodushind 259 eurot (km-ga 279,38), kehtib kuni 24. maini (k.a). Konverentsi tavahind on 299 eurot (km-ga 358,80). Vaata konverentsi infot ja programmi ning registreeru ürituseleSIIN.
Miks osaleda:
kuuled, kui palju tasub sotsiaalmeedia reklaamidesse kulutada;
saad nõuandeid, milline peaks olema praegu sotsiaalmeedia strateegia;
kuuled 5 head soovitust, kuidas sotsiaalmeedias loovlahendusi testida;
saad mitmeid mõtteid TikTokis viraalseks minemisest, storytelling’ust ning huumori kasutamisest sotsiaalmeedias nii, et see ka kasu toob.
Nooremana arvasin, et tuleb hästi originaalne olla, aga reklaamiagentuuris töötades nägin pidevalt, et ühtegi meie geniaalset hüperkreatiivset ideed kliendid ei valinud, ütles kirjanik ja loovmentor Eia Uus.
Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuht Hanna Loodmaa-Saarmanni sõnul on tema töös esikohal Kaubamaja enda bränd, mis on justkui katuseks tuhandetele brändidele, mida ettevõte esindab.
Looduskosmeetika brändi Magrada turundust vedav Lisanna Miiter sõnas, et hakkasid strateegiliselt turundust tegema alles kolm aastat tagasi, kuigi bränd tuli turule juba 2015. aastal. Sügisel lansseerivad nad brändi Lätis.
Mida rohkem kasutatakse reklaami, tekstide, piltide ja videote tegemisel tehisintellekti, seda sünteetilisemaks muutub meedia, rääkis digitaalset reklaamitööstust edendava IAB Baltics MTÜ juhatuse liige Kaarel Oja.
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.