Autor: Laura Reiter • 14. mai 2024

Eia Uus: lugude mõju on füsioloogiliselt mõõdetav

Nooremana arvasin, et tuleb hästi originaalne olla, aga reklaamiagentuuris töötades nägin pidevalt, et ühtegi meie geniaalset hüperkreatiivset ideed kliendid ei valinud, ütles kirjanik ja loovmentor Eia Uus.
Eia Uusi esimene päristöö oli reklaamiagentuuris ja teda hämmastas see, et tegelikult ei müü me kunagi tooteid, vaid alati tundeid, kogemusi ja lugusid.
Foto: Priit Siimon

Oled kirjanik, kuid oled töötanud ka reklaamiagentuuris copywriter’ina. Kas ja kuidas need kogemused üksteist toetavad ja millised on suurimad kokkupuutekohad? Kas on nii nagu filminduses, et hea režissöör peab oskama luua nii brändi toetavat lühikest reklaamklippi kui ka eelkõige kunstilise väärtusega täispikka filmi?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700