Nišibrändi Symmetrista kaasasutaja: teeme kõiki turundustegevusi ise
Asümmeetrilistele rindadele loodud rinnahoidjabrändi Symmetrista kaasasutaja Merlin Seemani sõnul on nende väljatöötatud toote näol tegemist maailmas unikaalse disainilahendusega ja otseseid konkurente neil ole.
Merlin Seeman: “Meta reklaamides, eriti visuaalse osas, peame olema üsnagi universaalsed, aga teisalt peame olema hästi leidlikud, et meie sõnum sihtgrupini ikkagi kohale jõuaks.”
Foto: Marilin Leenurm
Räägi palun veidi Symmetrista taustast. Millal ja kuidas see alguse sai?
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?