• 13.05.24, 10:43

Nišibrändi Symmetrista kaasasutaja: teeme kõiki turundustegevusi ise

Asümmeetrilistele rindadele loodud rinnahoidjabrändi Symmetrista kaasasutaja Merlin Seemani sõnul on nende väljatöötatud toote näol tegemist maailmas unikaalse disainilahendusega ja otseseid konkurente neil ole.
Merlin Seeman: “Meta reklaamides, eriti visuaalse osas, peame olema üsnagi universaalsed, aga teisalt peame olema hästi leidlikud, et meie sõnum sihtgrupini ikkagi kohale jõuaks.”
  • Merlin Seeman: “Meta reklaamides, eriti visuaalse osas, peame olema üsnagi universaalsed, aga teisalt peame olema hästi leidlikud, et meie sõnum sihtgrupini ikkagi kohale jõuaks.”
  • Foto: Marilin Leenurm
Räägi palun veidi Symmetrista taustast. Millal ja kuidas see alguse sai?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele