Nišibrändi Symmetrista kaasasutaja: teeme kõiki turundustegevusi ise
Asümmeetrilistele rindadele loodud rinnahoidjabrändi Symmetrista kaasasutaja Merlin Seemani sõnul on nende väljatöötatud toote näol tegemist maailmas unikaalse disainilahendusega ja otseseid konkurente neil ole.
Merlin Seeman: “Meta reklaamides, eriti visuaalse osas, peame olema üsnagi universaalsed, aga teisalt peame olema hästi leidlikud, et meie sõnum sihtgrupini ikkagi kohale jõuaks.”
Foto: Marilin Leenurm
Räägi palun veidi Symmetrista taustast. Millal ja kuidas see alguse sai?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.