Autor: Best Marketing • 5. märts 2024

Üleilmse SABRE finaali jõudsid kolm edukat Eesti kampaaniat

Maineka rahvusvahelise SABRE PR-auhindade lühinimekirja pääses sel aastal kolm Eesti kampaaniat - Eesti toidu kuu ja muuseumikaardi lansseerimine ning kleidi- ja lipsuoksjon “500 Kleiti ja Lipsu”.
<strong >„500 Kleiti ja Lipsu“ moesõu ja vabatahtlikud, mikrofoniga aktsiooni algataja Katri Link.</strong>
Foto: Raul Mee

SABRE PR-auhindade lühinimekirja pääses kokku 400 kampaaniat, mis valiti välja enam kui 2000 Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika piirkonna tööde hulgast. Ainsa Eesti agentuurina pääses Hamburg ja Partnerid kommunikatsioonibüroo finaali lausa kahe kampaaniaga – Eesti toidu kuu ja Muuseumikaardi lansseerimisega.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700