Autor: Best Marketing • 5. märts 2024
Üleilmse SABRE finaali jõudsid kolm edukat Eesti kampaaniat
Maineka rahvusvahelise SABRE PR-auhindade lühinimekirja pääses sel aastal kolm Eesti kampaaniat - Eesti toidu kuu ja muuseumikaardi lansseerimine ning kleidi- ja lipsuoksjon “500 Kleiti ja Lipsu”.
<strong >„500 Kleiti ja Lipsu“ moesõu ja vabatahtlikud, mikrofoniga aktsiooni algataja Katri Link.</strong>
Foto: Raul Mee
SABRE PR-auhindade lühinimekirja pääses kokku 400 kampaaniat, mis valiti välja enam kui 2000 Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika piirkonna tööde hulgast. Ainsa Eesti agentuurina pääses Hamburg ja Partnerid kommunikatsioonibüroo finaali lausa kahe kampaaniaga – Eesti toidu kuu ja Muuseumikaardi lansseerimisega.