Autor: Laura Reiter • 16. oktoober 2023

Liina Pulges: meie põhieesmärk on see, et igal Eesti elanikul oleks muuseumikaart

Muuseumikaardi turundusjuhi Liina Pulgese sõnul on muuseumikaart üle ootuste hästi käima läinud, vaatamata sellele, et suuremahulisi tasulisi turunduskampaaniaid neil teha pole võimalik. Selleks et muuseumivaldkonda paremini turundada, lõi Pulges muuseumiturundajate võrgustiku.
Liina Pulges: "Kuna oleme muuseumikaardi tiimis kahekesi, oleme aru saanud, et iga näitust me eraldi ei suuda ega peagi reklaamima, vaid hoiame muuseumimaailma laiemalt pildil."

Räägi palun paari sõnaga ka veidi oma taustast. Kuidas turunduse juurde sattusid?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700