Igal ettevõttel on oluline leida efektiivne viis klientidega suhtlemiseks, olenemata nende tegevusvaldkonnast. Operatiivse kontakti võimalus töötajatega on eriti oluline ettevõttel, mis pakub elutähtsat teenust. Üheks selliseks lahenduseks on mass-sõnumite saatmise teenus, mille eelistest räägib Tele2 ärikliendi lisaväärtusteenuste valdkonnajuht Kersti Hendrikson.
- Tele2 ärikliendi lisaväärtusteenuste valdkonnajuht Kersti Hendrikson.
Enamus meist on saanud meeldetuletuse hambaarstilt, et viimasest visiidist on pool aastat möödas ning nüüd oleks aeg uuesti kontrolli minna, spordikaupluse hooajalise soodusmüügi kohta või teavituse autotöökojalt, et läheneb suverehvide hooaeg. Selliseid teavitusi saadetaksegi Multi-SMSi ehk mass-sõnumite saatmise teenuse kaudu, tänu millele saab ettevõte olulist teavet edastada nii klientidele kui ka oma töötajatele kiirelt ja mugavalt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Sõltumata tegevusalast on enamikel ettevõtetel vaja leida kliendisuhtluseks kõige sobivam viis. Mida operatiivsemat kommunikatsiooni ettevõtte teenuse osutamine eeldab, seda olulisemaks muutub kiire kontakti võimalus. Üheks lahenduseks on sõnumite saatmise teenus, mille eeliseid selgitab Tele2 lisaväärtusteenuste juht Keiu Tubli.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.