Autor: Kersti Hendrikson • 4. märts 2024

Ekspert selgitab: miks eelistada SMSi ettevõtte turunduskanalina

Igal ettevõttel on oluline leida efektiivne viis klientidega suhtlemiseks, olenemata nende tegevusvaldkonnast. Operatiivse kontakti võimalus töötajatega on eriti oluline ettevõttel, mis pakub elutähtsat teenust. Üheks selliseks lahenduseks on mass-sõnumite saatmise teenus, mille eelistest räägib Tele2 ärikliendi lisaväärtusteenuste valdkonnajuht Kersti Hendrikson.
Tele2 ärikliendi lisaväärtusteenuste valdkonnajuht Kersti Hendrikson.

Enamus meist on saanud meeldetuletuse hambaarstilt, et viimasest visiidist on pool aastat möödas ning nüüd oleks aeg uuesti kontrolli minna, spordikaupluse hooajalise soodusmüügi kohta või teavituse autotöökojalt, et läheneb suverehvide hooaeg. Selliseid teavitusi saadetaksegi Multi-SMSi ehk mass-sõnumite saatmise teenuse kaudu, tänu millele saab ettevõte olulist teavet edastada nii klientidele kui ka oma töötajatele kiirelt ja mugavalt.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700