• 04.03.24, 16:23

Ekspert selgitab: miks eelistada SMSi ettevõtte turunduskanalina

Igal ettevõttel on oluline leida efektiivne viis klientidega suhtlemiseks, olenemata nende tegevusvaldkonnast. Operatiivse kontakti võimalus töötajatega on eriti oluline ettevõttel, mis pakub elutähtsat teenust. Üheks selliseks lahenduseks on mass-sõnumite saatmise teenus, mille eelistest räägib Tele2 ärikliendi lisaväärtusteenuste valdkonnajuht Kersti Hendrikson.
Tele2 ärikliendi lisaväärtusteenuste valdkonnajuht Kersti Hendrikson.
  • Tele2 ärikliendi lisaväärtusteenuste valdkonnajuht Kersti Hendrikson.
Enamus meist on saanud meeldetuletuse hambaarstilt, et viimasest visiidist on pool aastat möödas ning nüüd oleks aeg uuesti kontrolli minna, spordikaupluse hooajalise soodusmüügi kohta või teavituse autotöökojalt, et läheneb suverehvide hooaeg. Selliseid teavitusi saadetaksegi Multi-SMSi ehk mass-sõnumite saatmise teenuse kaudu, tänu millele saab ettevõte olulist teavet edastada nii klientidele kui ka oma töötajatele kiirelt ja mugavalt.

Seotud lood

Uudised
  • 29.12.22, 12:52
Miks kasutada SMS-i ettevõtte turunduskanalina?
Sõltumata tegevusalast on enamikel ettevõtetel vaja leida kliendisuhtluseks kõige sobivam viis. Mida operatiivsemat kommunikatsiooni ettevõtte teenuse osutamine eeldab, seda olulisemaks muutub kiire kontakti võimalus. Üheks lahenduseks on sõnumite saatmise teenus, mille eeliseid selgitab Tele2 lisaväärtusteenuste juht Keiu Tubli.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele