Nagu traditsiooniks on saanud, tunnustame ka sel aastal turunduskonverentsil Password meeldejäävamaid ja tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone Aasta Turundusteo tiitliga. Kui leiad, et oled midagi suurt ja silmapaistvat turundusmaastikul korda saatnud, saada oma töö hiljemalt 4. märtsiks.
- Aasta Turundustegu 2022 Grand Prix on Nopri Talumeierei. Pildil Karl Niilo Noprist ja Carl-Hans Sammel Exela Mediast. Foto: Raul Mee
Aasta Turundustegu konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab ka äri.
Konkursil osalemiseks
laadige alla ankeet,
mille leiate siit. Täidetud ankeete ootame hiljemalt
4. märtsiks e-posti aadressile
[email protected].
Vaata rohkem infot SIIT.Ajakava
Tööde esitamise tähtaeg on 4. märts 2024 (k.a).
Konkursi esimeses voorus valib žürii avaliku sektori kategooria võitja ning viis ärikategooria finalisti, kes selguvad 13. märtsil 2024.
Konkursi teine voor toimub 20. märtsil 2024, mil avaliku sektori kategooria võitja ja viis ärikategooria finalisti esitlevad oma töid Passwordi konverentsi laval. Žürii valib Passwordi konverentsil viie ärikategooria finalisti hulgast Aasta Turundusteo 2023 Grand Prix' võitja.
Osalus tagab soodsama pileti Passwordile
Töö esitamine Aasta Turundustegu 2023 konkursile maksab 549 eurot (km-ga 669,78 eurot) ning see tagab töö esitajale sissepääsu 20.-21. märtsil 2024 Passwordi konverentsile Kultuurikatlas. Passwordi täishind on alates 9. märtsist 799 eurot (974,78 eurot km-iga).
Aasta Turundustegu viimaste aastate võitjad
2022 - Nopri Talumeierei sotsiaalmeedia turundus TikTokis (ärisektor); Visit Estonia & Teflon Brothers kampaania (avalik sektor)
2021 - Eesti Energia Enefit Green IPO (ärisektor); Eesti Seksuaaltervise Liidu Optimist Creative’i poolt loodud sotsiaalkampaania "14 pole okei" (avalik sektor)
2020 - Maks & Mooritsa kampaania "50% vähem pakendit - oleme koos säästlikumad" (ärisektor); Tallinna Tehnikaülikooli 2020/2021. aasta uute tudengite värbamise kampaania (avalik sektor)
Seotud lood
Uus pikendatud tähtaeg on 4. märts
Nagu traditsiooniks on saanud, tunnustame ka sel aastal turunduskonverentsil Password meeldejäävamaid ja tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone Aasta Turundusteo tiitliga. Konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab ka äri.
Vaata, kes kuuluavd Aasta Turundustegu 2023 auväärsesse žüriisse. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 1. märts 2024.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.