Nagu traditsiooniks on saanud, tunnustame ka sel aastal turunduskonverentsil Password meeldejäävamaid ja tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone Aasta Turundusteo tiitliga. Konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab ka äri.
Konkursil osalemiseks laadige ankeet alla,
mille leiate siit. Täidetud ankeete ootame hiljemalt
4. märtsiks e-posti aadressile
[email protected].
Ajakava
Tööde esitamise tähtaeg on 4. märts 2024 (k.a).
Konkursi esimeses voorus valib žürii avaliku sektori kategooria võitja ning viis ärikategooria finalisti, kes selguvad 13. märtsil 2024.
Konkursi teine voor toimub 20. märtsil 2024, mil avaliku sektori kategooria võitja ja viis ärikategooria finalisti esitlevad oma töid Passwordi konverentsi laval. Žürii valib Passwordi konverentsil viie ärikategooria finalisti hulgast Aasta Turundusteo 2023 Grand Prix' võitja.
Osalustasu
549 eurot (km-ga 669,78 eurot) ning see tagab töö esitajale sissepääsu 20.-21. märtsil 2024 Passwordi konverentsile Kultuurikatlas.
Hindamiskriteeriumid
25% LOOVSTRATEEGIA - loovidee originaalsus ja teostuse kvaliteet.
25% INNOVAATILISUS - kas töös on midagi sellist, mida Eestis pole varem tehtud? Kas töö on muutnud tarbijakäitumist või ärimudeleid?
50% TULEMUSED - tulemused vs eesmärgid. ROI (return on investment ehk investeeringu tasuvus).
Tingimused
Konkursil saavad osaleda tööd, mille toimumisaeg langes kas täielikult või osaliselt 2023. aastasse. Aasta Turundustegu Grand Prix' auhind antakse ainult ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale. Aasta Turundustegu konkurssi korraldab Best Marketing.
Lisainfo:
Laura Reiter
Bestmarketing.ee toimetaja
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti kõige vanem ja olulisem turunduskonverents Password toimub 20.-21. märtsil 2024 Kultuurikatlas. Seekordsel konverentsil räägime brändidest ja brändingust digiajastul. Pane endale kuupäevad kirja ja registreeru konverentsile juba täna.
Bolti brändidisaini juhi Kaarel Kala sõnul ei ole nende eesmärk niivõrd brändi tuntust kasvatada, vaid ennekõike on oluline hea maine ja et brändi kuvand ning toode ja teenus oleksid omavahel kooskõlas. Lisaks märkis ta, et nende jaoks ei ole tähtis, et Bolti Eestiga seostataks.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.