Instar ja CV-Online (CV.ee) korraldavad ka sel aastal Värbamisturundusauhinnad konkurssi, kuhu on 6. veebruarini oodatud organisatsioonide silmapaistvad värbamisturunduse ja tööandja brändingu tegude nominatsioonid. Nomineerimine on tasuta.
Konkursi eesmärk on tunnustada Eesti silmapaistvamaid, edukamaid ja sihtrühmi kõnetavamaid tööandja brändingu ja värbamisturunduse tegusid. Soov on, et Eesti tööturg paremini toimiks – et tööotsijateni jõuaks veel sisukamad tööalased väljakutsed ning tööpakkujad leiaks seeläbi sobivad inimesed.
Eelmise aasta võitjate hulka kuulusid Nortal, SA Noored Kooli, Helmes, BENU apteegid, GPV Estonia, Fujitsu Estonia, Viru vangla, Hurtigruten Estonia, Bolt, Sanomar Kinnisvarahooldus, Swedbank, Circle K Eesti, HANZA Mechanics Tartu ja Breakwater Technology.
Vaata kategooriaid
SIIN ja nomineeri töö
SIIN.
Tänavu kuulutatakse esimest korda välja ka aasta tööandja brändingu spetsialisti tiitel.
Tiitli eesmärgiks on tunnustada Eesti tööandja brändingu spetsialisti, kes on 2023. aasta jooksul silma paistnud innovatiivsuse ja tulemuslikkuse poolest.
Aasta tööandja brändingu spetsialistil on suurepärased teadmised tööandja brändingust, ta on tegelenud süsteemselt tööandja brändi loomise või juhtimisega, ta on tööandja brändingu valdkonna arvamusliider.
Auhinnale saab nomineerida isikuid, kes tegelevad tööandja brändi tegevustega nii ettevõttes kui agentuuris.
Kandidaadiks saab esitada värbamise-, personali-, kommunikatsiooni-, turundusprofessionaali, kes pühendab oma töös tööandja brändi teemadele 50% või rohkem.
Nomineerimine kestab kuni 06.02.2024. Tööde nomineerimine on tasuta! Konkursi tulemused koos praktiliste ja inspireerivate lugudega võetakse kokku
13. märtsil Erinevate Tubade Klubis Tallinnas. Vaata lisainfot
sündmuse kodulehelt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Värbamisturundusauhindade jagamise üritusel Kickoff 2023 tunnustati juba 5. korda silmapaistvamaid värbajaid ja värbamistegusid.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.