Viimasel ajal on Facebookiga seoses palju muresid, sealhulgas kustutatakse ära nii uusi kui vanu postitusi. Äripäeva digiturunduse tiimijuht Keit Ausner ja digiturunduse koolitaja Katrin Vilimaa-Otsing avavad tagamaid.
- Äripäeva digiturunduse tiimijuht Keit Ausner ja digiturunduse koolitaja Katrin Vilimaa-Otsing.
Äripäeva digiturunduse tiimijuht Keit Ausner ütles, et Facebooki postituste kustutamise taga on tõenäoliselt Meta algoritmide testimine, et hoomata, mida inimesed postitavad ja soovides seda paremini kontrollida. „Ka meil meediamajas tekkis küsimus, kas meie postitused ei vasta Meta standarditele, kuid tänaseks on siiski selge, et tegemist on tehnilise tõrkega,“ selgitas Ausner ja lisas, et tegelikult ei ole see esimene kord, kui Metal on selliseid asju juhtunud, lihtsalt praegu on Eesti piirkond sellest väga mõjutatud. Ta märkis, et näiteks eelmisel aastal oli USAs sarnane laine, kui kustutati hästi palju postitusi ja gruppe.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.