Baltikumi suurima distributsiooniettevõtte Sanitex Eesti turundusosakonda juhib alates septembrist Gelly Palu. Kogenud turundajana toob ta kaasa väärtuslikke strateegiaid ja praktikaid SMITist, jaekaubanduse tausta Lidlist ning turunduse ja tiimijuhtimise know-how’d JCI-st.
- Sanitexi Eesti turundusosakonna juht Gelly Palu.
Gelly Palu on eelnevalt tegelenud nii kommunikatsiooni kui ka turundusega ja seda eri valdkondades. Peamised tugevused, mida ta saab uues rollis ära kasutada, on turunduskampaaniate tegemine eri suuruses eelarvetega. Ühel hetkel pidi ta turundama konverentsi sisuliselt nulleelarvega, järgmine hetk ära korraldama firmapeod, kus anti veidi suuremad võimalused.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.