• 15.06.23, 13:38

Eestlaste restorani turundaja Abu Dhabis: panime äri püsti tänu suitsukalale ja printsi soosingule

Eestlased avasid Abu Dhabis eelmisel aastal põhjamaade stiilis restorani Valgerand, kus müüakse nii suitsukala kui ka burgereid, mis on sealsete inimeste jaoks eksootika. Olulist rolli äri õnnestumises mängis ka Dubai prints, rääkis restorani turundaja Karl Lilienberg.
Karl Lilienberg
  • Karl Lilienberg
  • Foto: Simo Sepp
“Kui mõelda restorani algusloole, siis Dubai EXPO raames Taste Estonia restoranis käis läbi üks Dubai printsidest ja tänu sellele tegelikult see esmane buum tuli. Kui kuninglikust ringkonnast keegi midagi jagab, siis see on järgmine kuum asi, mida minnakse vaatama,” sõnas Lilienberg.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele