• 16.05.23, 15:18

Telefonimüük areneb jõudsalt ja tehisintellektil on siin oma roll

Palju on räägitud, et telemarketing on ajast ja arust, kuid tegelikult ei ole seda juhtunud Eestis ega paljudes lähiriikides, näidates pigem kindlat kasvu mahtudes. Telefon kui kommunikatsioonikanal vaid rikastab võimalusi turundust korraldada ja elu on näidanud, et vajadus sellise turunduskanali järele on pidevalt kasvav, räägib Müügimeistrite müügidirektor Egle Tamlak.
Telefonimüügitöö kvaliteet on Müügimeistrite müügidirektori Egle Tamlaki sõnul oluliselt paranenud.
  • Telefonimüügitöö kvaliteet on Müügimeistrite müügidirektori Egle Tamlaki sõnul oluliselt paranenud.
Telefonimüügi tuleviku kujundavad meie hinnangul kolm asja: müügikõnede efektiivsuse tõstmine, rohkem järelteenindust ning tehnoloogia rakendamine müügitegevuse parendamisse. Pikemas perspektiivis aga arvan, et täiuslikuks müügiks on mõistlik kombineerida erinevaid müügikanaleid ühise eesmärgi nimel töösse. Sealhulgas arendada tänapäevase meiliturunduse suunda ning keskenduda enam ka ettevõttelt ettevõttele müügi ehk B2B poolele, mis on seni veidi tagaplaanile jäänud. Kui telemarketing Eestis lansseeriti, siis tehtigi tööd just enam äriklientidele, kuid pärast eelmist majanduskrahhi liikus meie tegevuse fookus enam eraklientidele müügile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele