Autor: Egle Tamlak • 16. mai 2023

Telefonimüük areneb jõudsalt ja tehisintellektil on siin oma roll

Palju on räägitud, et telemarketing on ajast ja arust, kuid tegelikult ei ole seda juhtunud Eestis ega paljudes lähiriikides, näidates pigem kindlat kasvu mahtudes. Telefon kui kommunikatsioonikanal vaid rikastab võimalusi turundust korraldada ja elu on näidanud, et vajadus sellise turunduskanali järele on pidevalt kasvav, räägib Müügimeistrite müügidirektor Egle Tamlak.
Telefonimüügitöö kvaliteet on Müügimeistrite müügidirektori Egle Tamlaki sõnul oluliselt paranenud.

Telefonimüügi tuleviku kujundavad meie hinnangul kolm asja: müügikõnede efektiivsuse tõstmine, rohkem järelteenindust ning tehnoloogia rakendamine müügitegevuse parendamisse. Pikemas perspektiivis aga arvan, et täiuslikuks müügiks on mõistlik kombineerida erinevaid müügikanaleid ühise eesmärgi nimel töösse. Sealhulgas arendada tänapäevase meiliturunduse suunda ning keskenduda enam ka ettevõttelt ettevõttele müügi ehk B2B poolele, mis on seni veidi tagaplaanile jäänud. Kui telemarketing Eestis lansseeriti, siis tehtigi tööd just enam äriklientidele, kuid pärast eelmist majanduskrahhi liikus meie tegevuse fookus enam eraklientidele müügile.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700