• 16.05.23, 15:18

Telefonimüük areneb jõudsalt ja tehisintellektil on siin oma roll

Palju on räägitud, et telemarketing on ajast ja arust, kuid tegelikult ei ole seda juhtunud Eestis ega paljudes lähiriikides, näidates pigem kindlat kasvu mahtudes. Telefon kui kommunikatsioonikanal vaid rikastab võimalusi turundust korraldada ja elu on näidanud, et vajadus sellise turunduskanali järele on pidevalt kasvav, räägib Müügimeistrite müügidirektor Egle Tamlak.
Telefonimüügitöö kvaliteet on Müügimeistrite müügidirektori Egle Tamlaki sõnul oluliselt paranenud.
  • Telefonimüügitöö kvaliteet on Müügimeistrite müügidirektori Egle Tamlaki sõnul oluliselt paranenud.
Telefonimüügi tuleviku kujundavad meie hinnangul kolm asja: müügikõnede efektiivsuse tõstmine, rohkem järelteenindust ning tehnoloogia rakendamine müügitegevuse parendamisse. Pikemas perspektiivis aga arvan, et täiuslikuks müügiks on mõistlik kombineerida erinevaid müügikanaleid ühise eesmärgi nimel töösse. Sealhulgas arendada tänapäevase meiliturunduse suunda ning keskenduda enam ka ettevõttelt ettevõttele müügi ehk B2B poolele, mis on seni veidi tagaplaanile jäänud. Kui telemarketing Eestis lansseeriti, siis tehtigi tööd just enam äriklientidele, kuid pärast eelmist majanduskrahhi liikus meie tegevuse fookus enam eraklientidele müügile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele