• 10.05.23, 10:20

Kallis eksperimentaalarendus ilma turunduse ja müügita on ettevõttele kulu

Eesti majanduskasvu saavad vedada tipptasemel tootlikkusega ettevõtted, kellel on piisavalt uurimis- ja arendusvõimekusega töötajaid ning suutlikkus jõuda eksperimentaalarendusest valmistoote turunduse ja müügini, selgub värskest OSKA uuringust.
OSKA uuringujuht Urve Mets.
  • OSKA uuringujuht Urve Mets.
OSKA värskelt avaldatud rakendusuuring otsis vastuseid küsimustele, millistes valdkondades teadmusmahukuse kasvatamine aitaks suurendada Eesti ettevõtete tootlikkust ning millise oskusprofiiliga inimesi on selleks ettevõtetes vaja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele