Tänavuse Passwordi fookuses olid turunduse ja psühholoogia seosed. Lavale astusid peale Eesti ekspertide ka üheksa oma ala tipptegijat välismaalt. Teemade ampluaa ulatus tarbijakäitumisest, moepsühholoogiast ja turu-uuringutest kuni loovuse rakendamise ja lõhnaturunduseni välja.
Passwordi mõlemat päeva juhtis Mihkel Raud oma tuntud headuses ning konverentsi esimese päeva lõpetas meeleolukas õhtune auhinnapidu, kus traditsiooniliselt kuulutati välja Aasta Turundustiim 2022, kelleks osutus Pakendikeskus, ning Aasta Turundustegu 2022, mille tiitli pälvis ärikategoorias Nopri Talumeierei ning avalikus sektoris Visit Estonia & Teflon Brothersi kampaania.
Toome siinkohal sõna-sõnalt ära mõned külaliste kommentaarid konverentsi kohta:
Elulised ja aktuaalsed situatsioonikirjeldused esitlustes. Võimalik paralleele tõmmata enda kogemustega.
Intelligentsed & karismaatilised esinejad.
Kiidan moderaatorit, üldiselt meeldis ka teemade valik + välisesinejad ja Eesti ettekandjate suhe.
Meeldisid asukoht, enamus esinejad, toitlustus, päevajuht, eelnev kommunikatsioon osalejatele.
Erinevate vaatenurkadega esinejad - mitmekesine.
Esinejate kõrge tase, ladus korraldus.
Sujuv korraldus, ajaraamis püsimine.
Vaata tänavuse Passwordi aftermovie't ja saa osa konverentsi tipphetkedest.
2024. aasta turunduskonverents Password toimub 20.-21. märtsil taaskord Kultuurikatlas. Pane endale kuupäevad aegsasti kirja ja registreeri end konverentsile soodsaima hinnaga juba varakult SIIN.
Kohtumiseni järgmisel Passwordil!