• 10.04.23, 14:55

Käitumisteadused turunduses: eetiline inimeste müksamine. Ära ületa piire!

Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert Heidi Reinson märkis turunduskonverentsil Password, et neutraalset keskkonda meie ümber ei ole ning meid mõjutatakse ja müksatakse kogu aeg. Käitumisteadused on viimasel ajal turunduses üha enam tähelepanu saanud, kuna need võimaldavad ettevõtetel mõista tarbijate käitumist ja kohandada oma turundustegevusi vastavalt sellele.
Heidi Reinson
  • Heidi Reinson
  • Foto: Raul Mee
Käitumisteadused uurivad, miks inimesed käituvad nii, nagu nad käituvad, ning kuidas nende käitumist mõjutada saab, muutes selle turunduskampaaniate loomisel väga väärtuslikuks. Kuigi see võib osutuda turunduses tõhusaks, püstitas Reinson laval väga olulise küsimuse: „Kus on käitumisteaduste kasutamise eetika piir ning kuidas vältida tarbijate ebaeetilist mõjutamist?“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele