Autor: Keit Ausner • 10. aprill 2023

Käitumisteadused turunduses: eetiline inimeste müksamine. Ära ületa piire!

Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert Heidi Reinson märkis turunduskonverentsil Password, et neutraalset keskkonda meie ümber ei ole ning meid mõjutatakse ja müksatakse kogu aeg. Käitumisteadused on viimasel ajal turunduses üha enam tähelepanu saanud, kuna need võimaldavad ettevõtetel mõista tarbijate käitumist ja kohandada oma turundustegevusi vastavalt sellele.
Heidi Reinson
Foto: Raul Mee

Käitumisteadused uurivad, miks inimesed käituvad nii, nagu nad käituvad, ning kuidas nende käitumist mõjutada saab, muutes selle turunduskampaaniate loomisel väga väärtuslikuks. Kuigi see võib osutuda turunduses tõhusaks, püstitas Reinson laval väga olulise küsimuse: „Kus on käitumisteaduste kasutamise eetika piir ning kuidas vältida tarbijate ebaeetilist mõjutamist?“

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700