• 31.03.23, 09:59

Amazoni ettevõtja oskab ennustada kaupade müügiedu 100 protsenti

Amazoni ettevõtja Egle Raadik rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates, et suudab inimeste interneti otsisõnade põhjal täielikult ennustada kaupade müügimahtu.
Egle Raadik
  • Egle Raadik
  • Foto: Liis Treimann
Lisaks kuuleb intervjuust, kuidas ennustada kaupade müügiedu, kui oluline on füüsiliste kaupade puhul kauplustes füüsiline asukoht, mis on praegu trendikas, mis müüb Kaubamajas hästi, kuidas kuulata edukalt kliente ja mida teha toote negatiivsete arvustuste korral.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele