Amazoni ettevõtja Egle Raadik rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates, et suudab inimeste interneti otsisõnade põhjal täielikult ennustada kaupade müügimahtu.
![Egle Raadik](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=5cd6fa85-f082-5da6-8ba1-c25e4646a0ec&width=3840&q=70)
- Egle Raadik Foto: Liis Treimann
Lisaks kuuleb intervjuust, kuidas ennustada kaupade müügiedu, kui oluline on füüsiliste kaupade puhul kauplustes füüsiline asukoht, mis on praegu trendikas, mis müüb Kaubamajas hästi, kuidas kuulata edukalt kliente ja mida teha toote negatiivsete arvustuste korral.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.