• 31.03.23, 09:59

Amazoni ettevõtja oskab ennustada kaupade müügiedu 100 protsenti

Amazoni ettevõtja Egle Raadik rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates, et suudab inimeste interneti otsisõnade põhjal täielikult ennustada kaupade müügimahtu.
Egle Raadik
  • Egle Raadik Foto: Liis Treimann
Lisaks kuuleb intervjuust, kuidas ennustada kaupade müügiedu, kui oluline on füüsiliste kaupade puhul kauplustes füüsiline asukoht, mis on praegu trendikas, mis müüb Kaubamajas hästi, kuidas kuulata edukalt kliente ja mida teha toote negatiivsete arvustuste korral.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele