• 13.03.23, 10:07

Maarja Kaalep töökohavahetusest: näen Apollo Kinos suurt potentsiaali muutuda ka digiturunduse eestvedajaks

Märtsist alustas Apollo Kino Baltikumi müügi- ja turundusjuhina tööd pikalt Mindshare Estonia tegevjuhina töötanud Maarja Kaalep. Tema esmaseks eesmärgiks on viia Apollo Kino võrdselt tugevasse positsiooni üle kogu Baltikumi ning muuta see armastatuimaks brändiks meelelahutusvaldkonnas.
Värske Apollo Kino Baltikumi müügi- ja turundusjuht Maarja Kaalep.
  • Värske Apollo Kino Baltikumi müügi- ja turundusjuht Maarja Kaalep.
Maarja Kaalep kommenteeris, et liitus Apollo Kinoga, kuna tegemist on väga ambitsioonika, kvaliteetse ja ägeda brändiga ning ta soovib anda oma panuse selle brändi eduloosse. "Usun, et minu eelnev pikaajaline kogemus erinevate valdkondade turundamises ning sügav huvi digiturunduse vastu annab mulle hea stardipositsiooni toomaks brändi turundusse värsket vaatenurka ja uusi ideid," selgitas ta ja lisas, et tema esmaseks eesmärgiks on viia Apollo Kino võrdselt tugevasse positsiooni üle kogu Baltikumi ning muuta see armastatuimaks brändiks meelelahutusvaldkonnas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele