Autor: Adact • 3. veebruar 2023

Mängustatud turunduse puhul arvatakse, et kampaania raames mängivad enim noored, kuid tegelikult…

Loe lähemalt, mis on mängustatud turundus, mida tähendab mängustatud kampaaniate edu statistilises mõttes ja kes on nende sihtrühm.

Kui küsida inimestelt, mida nad teavad mängustatud turundusest, siis tihtipeale koheselt vastust ei tulegi. Seda ilmselt seetõttu, et rahvusvahelisel tasandil on mängustatud turunduse mõiste populaarsust kogunud alles alates 2015. aastast. Eesti mastaabis muutus mängustamine aktuaalseks veelgi hiljem.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700