• 02.12.22, 10:35

PÖFFi turundusjuht: loobusime sel aastal festivali heast tuttavast hundipea motiivist ja keskendusime sõnumile

Pimedate Ööde Filmifestivali turundusjuht Maria Plees avab intervjuus festivali telgitaguseid, tuues muu hulgas välja, et kogu agentuuritöö ja loovideed tehti sel aastal meeskonnas sees ning et eelmisel aastal avasid nad esimese A-klassi festivalina maailmas TikToki kanali. Lisaks selgitab ta, miks loobuti seekord festivali materjalidel tuttavast hundipea motiivist.
Pimedate Ööde Filmifestivali turundusjuht Maria Plees.
  • Pimedate Ööde Filmifestivali turundusjuht Maria Plees.
  • Foto: Erlend Staub
Kui kaua olete PÖFFi turundusega seotud olnud? Mis turunduses selle ajaga peamiselt muutunud on?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele