• 02.12.22, 10:35

PÖFFi turundusjuht: loobusime sel aastal festivali heast tuttavast hundipea motiivist ja keskendusime sõnumile

Pimedate Ööde Filmifestivali turundusjuht Maria Plees avab intervjuus festivali telgitaguseid, tuues muu hulgas välja, et kogu agentuuritöö ja loovideed tehti sel aastal meeskonnas sees ning et eelmisel aastal avasid nad esimese A-klassi festivalina maailmas TikToki kanali. Lisaks selgitab ta, miks loobuti seekord festivali materjalidel tuttavast hundipea motiivist.
Pimedate Ööde Filmifestivali turundusjuht Maria Plees.
  • Pimedate Ööde Filmifestivali turundusjuht Maria Plees.
  • Foto: Erlend Staub
Kui kaua olete PÖFFi turundusega seotud olnud? Mis turunduses selle ajaga peamiselt muutunud on?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele