Autor: Laura Reiter • 2. detsember 2022

PÖFFi turundusjuht: loobusime sel aastal festivali heast tuttavast hundipea motiivist ja keskendusime sõnumile

Pimedate Ööde Filmifestivali turundusjuht Maria Plees avab intervjuus festivali telgitaguseid, tuues muu hulgas välja, et kogu agentuuritöö ja loovideed tehti sel aastal meeskonnas sees ning et eelmisel aastal avasid nad esimese A-klassi festivalina maailmas TikToki kanali. Lisaks selgitab ta, miks loobuti seekord festivali materjalidel tuttavast hundipea motiivist.
Pimedate Ööde Filmifestivali turundusjuht Maria Plees.
Foto: Erlend Staub

Kui kaua olete PÖFFi turundusega seotud olnud? Mis turunduses selle ajaga peamiselt muutunud on?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700