PÖFFi turundusjuht: loobusime sel aastal festivali heast tuttavast hundipea motiivist ja keskendusime sõnumile
Pimedate Ööde Filmifestivali turundusjuht Maria Plees avab intervjuus festivali telgitaguseid, tuues muu hulgas välja, et kogu agentuuritöö ja loovideed tehti sel aastal meeskonnas sees ning et eelmisel aastal avasid nad esimese A-klassi festivalina maailmas TikToki kanali. Lisaks selgitab ta, miks loobuti seekord festivali materjalidel tuttavast hundipea motiivist.
Pimedate Ööde Filmifestivali turundusjuht Maria Plees.
Autor: Erlend Staub
Kui kaua olete PÖFFi turundusega seotud olnud? Mis turunduses selle ajaga peamiselt muutunud on?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]