• 11.10.22, 10:26

Lõksud, millega iga turundaja oma töös kokku puutub ja kuidas neid vältida

FleetGuru turundusjuht Eva Maimre toob välja kolm põhilist lõksu, millega turundajad oma töös varem või hiljem kokku puutuvad ja annab nõu, kuidas nendest lõksudest hoiduda.
FleetGuru turundusjuht Eva Maimre.
  • FleetGuru turundusjuht Eva Maimre.
Pärast aastaid koostööd paljude ettevõtete ja projektidega pole ma veel näinud kedagi ilmumas ette teatamata finantsjuhi kabinetti ideedega, kuidas järgmise kvartali kasumiaruannet läikima lüüa. Samal ajal pole turundusjuhi uksel piisavalt tugevat ukseriivi, mis takistaks pidevat tagasiside voolu kõigele, mis puudutab turundust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele