Blogijast ettevõtja ja õpetaja: punnitatud sotsiaalmeedia sisu ei vii kuhugile
Sisu loomine eri kanalitesse võib võtta hulganisti aega, kuid punnitatud sisu tegemine ei vii mitte kuhugile, selgus Äripäeva raadiosaatest „Lavajutud“.
Anna Lutter tänavusel Sotsiaalmeedia konverentsil.
Foto: Raul Mee
Samuti ei ole käsitöö ja kodunduse õpetaja, blogija ja koolituskeskuse KUUT looja Anna Lutteri sõnul tarvis pingutada Instagrami lühivideoformaadi ehk reels’ide pealkirjadega, kuna neid loevad inimesed harva.
7. juunil toimus Tallinnas L'Embitu hotellis järjekordne sotsiaalmeedia konverents. Päeva juhtisid podcasti "Täitsa pekkis" asutajad ja saatejuhid Katrin Hinrikus-Karu ning Mihkel Vetemaa.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.