Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 12. september 2022
Ainult tellijatele

IKEA Tallinna poe avamiskampaania puudutas inimeste kõiki meeli

IKEA Eesti turundusjuht Piia Pundi sõnul oli viie meele kontseptsioon kaasatud kõikidesse IKEA Tallinna poe avamistegevustesse - näiteks said tallinlased nuusutada bussipaviljonides IKEA küünlaid ja puudutada IKEA vaipa.
Tallinlased said nuusutada bussipaviljonides IKEA küünlaid ja puudutada IKEA vaipa.
Autor: Georg Andres Veskioja

IKEA Eesti turundusjuht Piia Pundi rääkis, et IKEA Tallinna poe avamiskampaania koosnes paljudest erinevatest tegevustest ja lahendustest - alates tavapärastest PR-tegevustest, meediakampaaniast kuni avamispidustuste ning erilahendusteni, nagu IKEA ratastel bistroo (food truck). Tema sõnul oli avamiskampaania eesmärk tekitada ootusärevust, luua pidulikku meeleolu ja panna inimesed IKEA-st rääkima. Kommunikatsioonis keskenduti täieliku IKEA kogemuse tutvustamisele ja uudishimu tekitamisele.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700