• 09.06.22, 12:36

Eesti käivitas ulatuslikud turismikampaaniad kõigil lähiturgudel

EASi ja KredExi ühendasutuse turismiarenduskeskus on käivitanud ulatuslikud turismikampaaniad kõigil lähiturgudel, et alanud hooajal võimalikult kiiresti taastada Eesti tulusid turismiekspordist. Kampaaniad toimuvad nii Soomes ja Rootsis kui ka Lätis, Leedus ja Poolas.
Eesti käivitas ulatuslikud turismikampaaniad kõigil lähiturgudel
Turismiarenduskeskuse direktori Liina Maria Lepiku sõnul on igal turul on oma sõnum. "Soomlastele räägime Talsinkist stiilis „same-same, but different“; rootslasi innustame loobuma igavast korralikkusest ja rutiinist; lõuna pool tögame end kui aeglast põhjanaabrit, kus puhkus ja ägedad hetked kestavad kauem,“ võttis Lepik kampaaniad kokku ja lisas, et meie lähiturgudest on seni ainult Läti väga hästi taastunud, nii et mahud ületavad kriisieelset taset juba veerandi võrra, ning soov on ka ülejäänud turud lähiajal endises mahus tagasi võita.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele