Agentuuri Rethink partner: mis saab siis, kui teenusedisainerid ruumist või Zoomist lahkuvad?
Agentuuri Rethink partner Helen Kannelmäe, kellel on ligi 15-aastane töökogemus turundus- ja kommunikatsioonivaldkonnast ning kes viimased kolm aastat on tegelenud teenusedisainiga, räägib arvamusloos muu hulgas kliendipersoonade profileerimise ning brändi- ja klienditeekonna kirjeldamise vajalikkusest.
Agentuuri Rethink partner Helen Kannelmäe.
Kliendikeskus. Kasutajasõbralikkus. Empaatiline disain. Strateegiline disain. Nii Eesti era- kui avalik sektor on hakanud oma teenuseid luues neid sõnu üha rohkem kasutama. Veidi visalt, aga siiski järjekindlalt tekib teadmine, et teenuseid tuleb luua nende tulevast tarbijat silmas pidades. Aga kuidas kindel olla, et disainmõtlemise harjutustest on kasu ka siis, kui teenusedisainerid ruumist või Zoomist lahkuvad?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]