• 05.05.22, 11:04

Agentuuri Rethink partner: mis saab siis, kui teenusedisainerid ruumist või Zoomist lahkuvad?

Agentuuri Rethink partner Helen Kannelmäe, kellel on ligi 15-aastane töökogemus turundus- ja kommunikatsioonivaldkonnast ning kes viimased kolm aastat on tegelenud teenusedisainiga, räägib arvamusloos muu hulgas kliendipersoonade profileerimise ning brändi- ja klienditeekonna kirjeldamise vajalikkusest.
Agentuuri Rethink partner Helen Kannelmäe.
  • Agentuuri Rethink partner Helen Kannelmäe.
Kliendikeskus. Kasutajasõbralikkus. Empaatiline disain. Strateegiline disain. Nii Eesti era- kui avalik sektor on hakanud oma teenuseid luues neid sõnu üha rohkem kasutama. Veidi visalt, aga siiski järjekindlalt tekib teadmine, et teenuseid tuleb luua nende tulevast tarbijat silmas pidades. Aga kuidas kindel olla, et disainmõtlemise harjutustest on kasu ka siis, kui teenusedisainerid ruumist või Zoomist lahkuvad?

Seotud lood

Uudised
  • 23.08.21, 09:09
Rethinki asutaja: teenusedisain võrdub talupojamõistusega
Teenusedisaini agentuuri Rethink asutajaliige ja digiturunduse aastakonverentsi Best Internet 2021 üks esinejatest Lars-Erik Hion rääkis teenusedisainist digikanalites ning kuidas sellega edu saavutada.
Uudised
  • 06.08.21, 14:53
Puust ja punaseks: millised on teenusdisaini saladused?
Digiturunduse praktikumi saates käis külas digiturunduse aastakonverentsi Best Internet 2021 üks esineja ja teenusedisaini agentuuri Rethink asutaja Lars Erik Hion, kellega tuli juttu teenuse disainist digikanalites ning kuidas see aitab tulemusi saavutada.
Uudised
  • 04.05.21, 09:23
Rethinki turundusvaldkonda asub vedama Helen Kondoja
Alates 1. maist on strateegilise disaini agentuuri Rethink partner Helen Kondoja, kes arendab digiturunduse ja kommunikatsiooni ärisuunda.
Uudised
  • 10.11.20, 15:04
Agentuur Rethink sai uue partneri
Ta on osalenud mitmes avaliku sektori projektis ning hakkab agentuuri uue partnerina Rethinki avaliku sektori ärisuunda vedama.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele