Tere AS-i kestliku arengu juht Katrin Tamm ja Deary brändilahenduse autor agentuur Taifuun avavad, mis olid uue taimsete toodete brändi loomise ajendiks ja kuidas sündis loovidee, mille kontseptsiooni aitasid valideerida ka Soome juhtiva taimse liha tootja esindaja ning varem Oatly turunduses töötanud ekspert.
Katrin Tamme sõnul on Tere on taimseid tooteid arendanud ja turustanud juba paar aastat. „Oleme kasvanud ja õppinud, käinud messidel tooteid tutvustamas ja saanud väga head tagasisidet,“ sõnas ta ja lisas, et taimsete toodete arendus- ja turustustöö erinevad aga päris oluliselt piimatoodete omast ja töö käigus mõistsid nad üsna kiiresti, et selleks, et olla taimsete valdkonnas edukad, ei saa see olla kõrvaltegevus. Seetõttu sai loodud Nordic Milk gruppi uus ettevõte Deary ning ka eraldi bränd, mille alt tooteid nii Eesti kui välisturgudel tutvustama hakata. „Näeme taimsete toodete valdkonnas tõepoolest suurt potentsiaali ja seda eelkõige välisturgudel, kus mahud kasvavad aasta jooksul kordades,“ selgitas Tamm.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani,
koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.