Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 19. aprill 2022
Ainult tellijatele

Taimsest Terest sai Deary. Kuidas uus eksportturgudele pürgiv bränd ilmavalgust nägi?

Tere AS-i kestliku arengu juht Katrin Tamm ja Deary brändilahenduse autor agentuur Taifuun avavad, mis olid uue taimsete toodete brändi loomise ajendiks ja kuidas sündis loovidee, mille kontseptsiooni aitasid valideerida ka Soome juhtiva taimse liha tootja esindaja ning varem Oatly turunduses töötanud ekspert.
Autor: Meeli Küttim

Katrin Tamme sõnul on Tere on taimseid tooteid arendanud ja turustanud juba paar aastat. „Oleme kasvanud ja õppinud, käinud messidel tooteid tutvustamas ja saanud väga head tagasisidet,“ sõnas ta ja lisas, et taimsete toodete arendus- ja turustustöö erinevad aga päris oluliselt piimatoodete omast ja töö käigus mõistsid nad üsna kiiresti, et selleks, et olla taimsete valdkonnas edukad, ei saa see olla kõrvaltegevus. Seetõttu sai loodud Nordic Milk gruppi uus ettevõte Deary ning ka eraldi bränd, mille alt tooteid nii Eesti kui välisturgudel tutvustama hakata. „Näeme taimsete toodete valdkonnas tõepoolest suurt potentsiaali ja seda eelkõige välisturgudel, kus mahud kasvavad aasta jooksul kordades,“ selgitas Tamm.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700