Autor: Laura Reiter • 19. aprill 2022

Taimsest Terest sai Deary. Kuidas uus eksportturgudele pürgiv bränd ilmavalgust nägi?

Tere AS-i kestliku arengu juht Katrin Tamm ja Deary brändilahenduse autor agentuur Taifuun avavad, mis olid uue taimsete toodete brändi loomise ajendiks ja kuidas sündis loovidee, mille kontseptsiooni aitasid valideerida ka Soome juhtiva taimse liha tootja esindaja ning varem Oatly turunduses töötanud ekspert.
Foto: Meeli Küttim

Katrin Tamme sõnul on Tere on taimseid tooteid arendanud ja turustanud juba paar aastat. „Oleme kasvanud ja õppinud, käinud messidel tooteid tutvustamas ja saanud väga head tagasisidet,“ sõnas ta ja lisas, et taimsete toodete arendus- ja turustustöö erinevad aga päris oluliselt piimatoodete omast ja töö käigus mõistsid nad üsna kiiresti, et selleks, et olla taimsete valdkonnas edukad, ei saa see olla kõrvaltegevus. Seetõttu sai loodud Nordic Milk gruppi uus ettevõte Deary ning ka eraldi bränd, mille alt tooteid nii Eesti kui välisturgudel tutvustama hakata. „Näeme taimsete toodete valdkonnas tõepoolest suurt potentsiaali ja seda eelkõige välisturgudel, kus mahud kasvavad aasta jooksul kordades,“ selgitas Tamm.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700