Kantar Emor viis veebruari teises pooles läbi uuringu, mis kaardistas Eesti elanike hoiakuid seoses keskkonnahoiuga ning reastas rohemeelsema kuvandiga brändid-ettevõtted.

- Foto: Unknown Wong on Unsplash
Eesti inimesed hindavad enda isiklikku keskkonnale pühendumist kõrgemaks kui siinsete ettevõtete ja valitsuse pühendumist. Enda panust keskkonnahoidu näevad eestimaalased pigem kõrgemana kui teiste riikide elanikud, selgub värskest Kantar Emori uuringust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.