Autor: Laura Reiter • 30. märts 2022

Taani meediaekspert: televisiooni tulevik juhtub juba praegu

Taani meedia- ja reklaamiekspert Christian Godske rääkis tänavusel Passwordil televisiooni olevikust ja tulevikust ning seda nii tarbija kui meediatööstuse vaatepunktist.
Christian Godske tänavusel Passwordil Kultuurikatlas.
Foto: Raul Mee

Godske arvates mõtlevad kindlasti paljud tarbijad, et televisioon saab tulevikus olema midagi väga ulmelist, mida valitseb näiteks personaalne videoruum, võttes üle vana hea teleriekraani. „Näiteks kujutatakse ette, et turule tulevad kontaktläätsed, mis on ühendatud nutitelefoniga ehk põhimõtteliselt kõike, mida on võimalik ühendada nutitelefoniga, saab ühendada ka läätsedega,“ rääkis Godske ja avaldas, et kuigi ilmselt paljud arvavad, et see on midagi uut ja innovatiivset, siis tegelikult oli selline lahendus saadaval juba aastal 2014. Samas möönis ta, et kuigi selline läätsede lahendus on kättesaadav osadele inimestele, ei saa see olema peavoolu lahendus massidele. „Mis on selle mõtte tuum?“ Godske selgitas, et kuigi tehnoloogia areneb kiirelt, ei käi see sageli ühte jalga tarbijakäitumise ja massireklaami võimalustega.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700