Godske arvates mõtlevad kindlasti paljud tarbijad, et televisioon saab tulevikus olema midagi väga ulmelist, mida valitseb näiteks personaalne videoruum, võttes üle vana hea teleriekraani. „Näiteks kujutatakse ette, et turule tulevad kontaktläätsed, mis on ühendatud nutitelefoniga ehk põhimõtteliselt kõike, mida on võimalik ühendada nutitelefoniga, saab ühendada ka läätsedega,“ rääkis Godske ja avaldas, et kuigi ilmselt paljud arvavad, et see on midagi uut ja innovatiivset, siis tegelikult oli selline lahendus saadaval juba aastal 2014. Samas möönis ta, et kuigi selline läätsede lahendus on kättesaadav osadele inimestele, ei saa see olema peavoolu lahendus massidele. „Mis on selle mõtte tuum?“ Godske selgitas, et kuigi tehnoloogia areneb kiirelt, ei käi see sageli ühte jalga tarbijakäitumise ja massireklaami võimalustega.