• 07.03.22, 13:45

Töötad sotsiaalmeedias? 11 nõuannet oma vaimse tervise hoidmiseks

Töö tõusude ja mõõnadega navigeerimise õppimine on iga töötaja jaoks ülioluline. Sotsiaalmeedia turundajate jaoks on vaimse tervisega tegelemine midagi enamat kui töökoha tootlikkuse säilitamine – see on ka sinu isikliku mõistuse ning üldise tervise ja heaolu kaitsmine.
Töötad sotsiaalmeedias? 11 nõuannet oma vaimse tervise hoidmiseks
Vähesed inimesed kogevad samal tasemel verbaalset väärkohtlemist, mida sotsiaalmeediaspetsialistid regulaarselt näevad. Alates klientide kaebustest kuni rassistlike ja seksistlike kommentaarideni. Ja erinevalt tavakasutajast ei ole sotsiaalmeedia juhtidel alati luksust oma hallatavatelt kontodelt lahkuda, kui kuritarvitamine muutub ülekaalukaks.

Seotud lood

Uudised
  • 25.01.22, 15:57
Eesti eksperdid ennustavad: mida toob 2022. aasta digiturundusele? 2. osa
Artiklisarja teises osas võtavad sõna SEO strateeg Meelis Vill, Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar ning sisulooja ja vabakutseline turundaja Meelis Tomson.
Uudised
  • 20.01.22, 14:03
Eesti eksperdid ennustavad: mida toob digiturundusele aasta 2022? 1. osa
Aeg on heita pilk alanud aastasse – mida toob see kaasa digiturunduses? Sõna võtavad SEO spetsialist Raido Tamar, Tallink Grupi digiturunduse ja analüütika juht Andrus Kiisküla, sotsiaalmeedia turunduse eksperdid, Nullist turunduskooli ja Boost Yourselfi asutajad Sven Nuum ja Teet Torim ning Milose tegevjuht, sisulooja ja koolitaja Brit Mesipuu.
Uudised
  • 08.11.21, 13:01
Uuring: Facebookist ei suudeta loobuda ja TikTokis ei leita suurt väärtust
Selle aasta sügisel viis reklaamiettevõte Milos läbi küsitluse, et teada saada, millised on täiskasvanud eestlaste sotsiaalmeedia harjumused. Uuriti nii sotsiaalmeedias viibimise aega kui ka keskkondi ning tegevusi, mida neile seal teha meeldib. Küsitluses osales sel aastal rekordarv ehk 3326 inimest.
Uudised
  • 12.11.21, 14:34
KUULA: Reklaamid sotsiaalmeedias võivad olla päris tulusad
Rohkem kui pooled sotsiaalmeedia tarbijad on reklaami peale ostnud mõne toote või teenuse ja selge mõju on ka mõjuisikutel, selgub värskest reklaamiagentuuri Milos poolt läbiviidud uuringust.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele