• 12.11.21, 14:34

KUULA: Reklaamid sotsiaalmeedias võivad olla päris tulusad

Rohkem kui pooled sotsiaalmeedia tarbijad on reklaami peale ostnud mõne toote või teenuse ja selge mõju on ka mõjuisikutel, selgub värskest reklaamiagentuuri Milos poolt läbiviidud uuringust.
KUULA: Reklaamid sotsiaalmeedias võivad olla päris tulusad
Reklaamiagentuuri Milos juht Brit Mesipuu rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et Eesti täiskasvanud veedavad märkimisväärselt aega sotsiaalmeedias õhtusel ajal, sealhulgas nädalavahetuseti. Samuti ei tasu karta telekanalite konkurentsi, lisas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 08.11.21, 13:01
Uuring: Facebookist ei suudeta loobuda ja TikTokis ei leita suurt väärtust
Selle aasta sügisel viis reklaamiettevõte Milos läbi küsitluse, et teada saada, millised on täiskasvanud eestlaste sotsiaalmeedia harjumused. Uuriti nii sotsiaalmeedias viibimise aega kui ka keskkondi ning tegevusi, mida neile seal teha meeldib. Küsitluses osales sel aastal rekordarv ehk 3326 inimest.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele