KUULA: Reklaamid sotsiaalmeedias võivad olla päris tulusad
Rohkem kui pooled sotsiaalmeedia tarbijad on reklaami peale ostnud mõne toote või teenuse ja selge mõju on ka mõjuisikutel, selgub värskest reklaamiagentuuri Milos poolt läbiviidud uuringust.
Reklaamiagentuuri Milos juht Brit Mesipuu rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et Eesti täiskasvanud veedavad märkimisväärselt aega sotsiaalmeedias õhtusel ajal, sealhulgas nädalavahetuseti. Samuti ei tasu karta telekanalite konkurentsi, lisas ta.
Selle aasta sügisel viis reklaamiettevõte Milos läbi küsitluse, et teada saada, millised on täiskasvanud eestlaste sotsiaalmeedia harjumused. Uuriti nii sotsiaalmeedias viibimise aega kui ka keskkondi ning tegevusi, mida neile seal teha meeldib. Küsitluses osales sel aastal rekordarv ehk 3326 inimest.
Septembris algab edukate ettevõtete tunnustusürituste sari, mille kulminatsiooniks on 27. novembril Tallinnas toimuv TOP-gala. Üle Eesti toimuvad eelüritused Tartus, Pärnus, Rakveres ja Viljandis, kus tunnustatakse maakondade silmapaistvamaid ettevõtteid.