Endoveri turundusdirektori sõnul on kinnisvaraturunduse suurim erinevus seotud toote endaga - kinnisvara ei ole igapäevane tarbekaup, selle eluiga on pikk ning mõju inimeste eludele ning linnaruumi kujunemisele väga kaalukas. Endoveri jaoks ei ole turundus mitte pelgalt turunduskommunikatsioon, vaid suur rõhk on tootearendusel. „Kinnisvaraturunduse ja eriti uusarenduste turundamise eripära on ka see, et müüakse toodet, mida ei ole veel füüsiliselt olemas. Seega on väga oluline potentsiaalsele kliendile see n-ö nähtavaks ja käegakatsutavaks teha – ja seda nii detailselt ja kvaliteetselt kui võimalik, et klient saaks vajaliku info ja kindlustunde“, rääkis Kristel Laud ja lisas, et Endover oli Eesti turul esimene, kes tõi valdkonda kõrgetasemelise 3D mudeldamise.