• 02.03.22, 10:25

Endoveri turundusdirektor: kinnisvaraturunduses on suuremad ekstravagantsused tänaseks tehtud

Endoveri turundusdirektor Kristel Laud rääkis intervjuus muu hulgas, millist suurejoonelist show-turundust aastaid tagasi Endoveri brändide tuntuse tõstmiseks tehti, nentides seejuures, et suuremad ekstravagantsused on tänaseks Eesti kinnisvaraturunduses tehtud ning olulised on kvaliteet, toote ja teeninduse sisu ning üldine vastutustundlikkus.
Endoveri turundusdirektor Kristel Laud
  • Endoveri turundusdirektor Kristel Laud
  • Foto: Laura Nestor
Endoveri turundusdirektori sõnul on kinnisvaraturunduse suurim erinevus seotud toote endaga - kinnisvara ei ole igapäevane tarbekaup, selle eluiga on pikk ning mõju inimeste eludele ning linnaruumi kujunemisele väga kaalukas. Endoveri jaoks ei ole turundus mitte pelgalt turunduskommunikatsioon, vaid suur rõhk on tootearendusel. „Kinnisvaraturunduse ja eriti uusarenduste turundamise eripära on ka see, et müüakse toodet, mida ei ole veel füüsiliselt olemas. Seega on väga oluline potentsiaalsele kliendile see n-ö nähtavaks ja käegakatsutavaks teha – ja seda nii detailselt ja kvaliteetselt kui võimalik, et klient saaks vajaliku info ja kindlustunde“, rääkis Kristel Laud ja lisas, et Endover oli Eesti turul esimene, kes tõi valdkonda kõrgetasemelise 3D mudeldamise.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele