Endoveri turundusdirektor Kristel Laud rääkis intervjuus muu hulgas, millist suurejoonelist show-turundust aastaid tagasi Endoveri brändide tuntuse tõstmiseks tehti, nentides seejuures, et suuremad ekstravagantsused on tänaseks Eesti kinnisvaraturunduses tehtud ning olulised on kvaliteet, toote ja teeninduse sisu ning üldine vastutustundlikkus.

- Endoveri turundusdirektor Kristel Laud
- Foto: Laura Nestor
Endoveri turundusdirektori sõnul on kinnisvaraturunduse suurim erinevus seotud toote endaga - kinnisvara ei ole igapäevane tarbekaup, selle eluiga on pikk ning mõju inimeste eludele ning linnaruumi kujunemisele väga kaalukas. Endoveri jaoks ei ole turundus mitte pelgalt turunduskommunikatsioon, vaid suur rõhk on tootearendusel. „Kinnisvaraturunduse ja eriti uusarenduste turundamise eripära on ka see, et müüakse toodet, mida ei ole veel füüsiliselt olemas. Seega on väga oluline potentsiaalsele kliendile see n-ö nähtavaks ja käegakatsutavaks teha – ja seda nii detailselt ja kvaliteetselt kui võimalik, et klient saaks vajaliku info ja kindlustunde“, rääkis Kristel Laud ja lisas, et Endover oli Eesti turul esimene, kes tõi valdkonda kõrgetasemelise 3D mudeldamise.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.