• 02.03.22, 10:25

Endoveri turundusdirektor: kinnisvaraturunduses on suuremad ekstravagantsused tänaseks tehtud

Endoveri turundusdirektor Kristel Laud rääkis intervjuus muu hulgas, millist suurejoonelist show-turundust aastaid tagasi Endoveri brändide tuntuse tõstmiseks tehti, nentides seejuures, et suuremad ekstravagantsused on tänaseks Eesti kinnisvaraturunduses tehtud ning olulised on kvaliteet, toote ja teeninduse sisu ning üldine vastutustundlikkus.
Endoveri turundusdirektor Kristel Laud
  • Endoveri turundusdirektor Kristel Laud
  • Foto: Laura Nestor
Endoveri turundusdirektori sõnul on kinnisvaraturunduse suurim erinevus seotud toote endaga - kinnisvara ei ole igapäevane tarbekaup, selle eluiga on pikk ning mõju inimeste eludele ning linnaruumi kujunemisele väga kaalukas. Endoveri jaoks ei ole turundus mitte pelgalt turunduskommunikatsioon, vaid suur rõhk on tootearendusel. „Kinnisvaraturunduse ja eriti uusarenduste turundamise eripära on ka see, et müüakse toodet, mida ei ole veel füüsiliselt olemas. Seega on väga oluline potentsiaalsele kliendile see n-ö nähtavaks ja käegakatsutavaks teha – ja seda nii detailselt ja kvaliteetselt kui võimalik, et klient saaks vajaliku info ja kindlustunde“, rääkis Kristel Laud ja lisas, et Endover oli Eesti turul esimene, kes tõi valdkonda kõrgetasemelise 3D mudeldamise.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele