Eelmise aasta Statistikaameti andmetel kasutavad pea pooled Eesti ettevõtetest aktiivselt erinevaid sotsiaalmeediakeskkondi ja seda peamiselt oma toodete või teenuste turundamiseks ning kliendisuhtluseks. Levinumad kanalid on sotsiaalmeediavõrgustikud, nagu näiteks Facebook ja Linkedln. Kantar Emori poolt turundussekspertidelt kogutud tagasisidest selgub, et aastaks 2022 plaanivad vähemalt pooled turundajad turunduseelarve kasvu.

- Raamatu "Bränd nimega Sina" autorid Olesija Saue ja Evelin Org
Ka mõjuisikud liiguvad paljude turundajate prioriteetide nimekirjas veelgi kõrgemale. Ettevõtted, kes juba mõjuisikute turundusega tegelevad, suurendavad eelarveid ja järjest rohkem ettevõtteid kaalub mõjuisikute kaasamist. Influencer turunduse platvorm Promoty toob välja rahvusvahelist statistikat: “Influencer turundus on üks kõige kiiremini kasvavaid turundussuundi: kui 2020. aastal oli selle maht 8 miljardit dollarit, siis 2022. aastaks ennustatakse valdkonna kasvu 15 miljardi dollarini.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.