• 17.01.22, 13:14

Eesti Pärimusmuusika Keskuse juht pandeemiaajast: sain aru, mis vahe on koostööpartneril ja lihtsalt teenusepakkujal

Kultuur ja muusika on kindlasti valdkonnad, mis on pandeemias korralikult raputada saanud. Eesti Pärimusmuusika Keskuse juhi Tarmo Noormaa sõnul näitas nende kogemus selgelt, et keerulistel aegadel aitab koostöö ehitada brändile sisu ning teeb sponsorist koostööpartneri. Seda osatakse tema hinnangul märgata.
Eesti Pärimusmuusika Keskuse juht Tarmo Noormaa
  • Eesti Pärimusmuusika Keskuse juht Tarmo Noormaa
  • Foto: Kris Süld

Erasektori missioonitunne

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele