• 17.01.22, 13:14

Eesti Pärimusmuusika Keskuse juht pandeemiaajast: sain aru, mis vahe on koostööpartneril ja lihtsalt teenusepakkujal

Kultuur ja muusika on kindlasti valdkonnad, mis on pandeemias korralikult raputada saanud. Eesti Pärimusmuusika Keskuse juhi Tarmo Noormaa sõnul näitas nende kogemus selgelt, et keerulistel aegadel aitab koostöö ehitada brändile sisu ning teeb sponsorist koostööpartneri. Seda osatakse tema hinnangul märgata.
Eesti Pärimusmuusika Keskuse juht Tarmo Noormaa
  • Eesti Pärimusmuusika Keskuse juht Tarmo Noormaa
  • Foto: Kris Süld

Erasektori missioonitunne

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele