Aasta algus on uute lubaduste andmise aasta ja nii on Tervise Arengu Instituut taas käivitanud suitsetamisest loobumise kampaania Sigarexit, mille loovideeks ammutati inspiratsiooni Brexitist. Kampaania tausta avavad TAI terviseturunduse keskuse projektijuht Jaanika Liinar ja agentuuri Taevas projektijuht Katrin Heimonen.
- Kampaania eestvedajad on tuntud telenäod Robert Rool ja Jüri Butšakov
Jaanika Liinari sõnul toimub tubakast ja nikotiinist loobumise kampaania Sigarexit juba kolmandat aastat. „Kuna tubaka tarvitamine on üks peamisi ennetatavaid haigestumuse ja suremusega seotud tervise riskitegureid maailmas, nägime vajadust kampaaniale, mis suunaks tubaka- ja nikotiinitarvitajaid loobumisele ning suurendaks motivatsiooni nikotiinisõltuvusest vabanemiseks,“ selgitas ta ja lisas, et soovisid luua jätkusuutliku tubakast ja nikotiinist loobumise kampaania, mis muutuks traditsiooniks sarnaselt TAI kampaaniaga „Septembris ei joo“.
Seotud lood
Ka sel aastal toimub traditsiooniks saanud aktsioon „Septembris ei joo“, millele sel aastal oodatakse veel aktiivsemat osavõttu. Tänavuse kampaania loovlahenduse keskseks ideeks oli luua läbi reklaami paroodiate terve maailm, tutvustades erinevaid hüvesid, mida alkoholist pausi pidamisega saab. Oma kommentaari annavad Tervise Arengu Instituudi terviseturunduse keskuse projektijuht ja Age Creative’i loovjuht.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.