Autor: Laura Reiter • 3. jaanuar 2022

Nädala kampaania: suitsetamisest loobumise aktsioon, mis sai inspiratsiooni Brexitist

Aasta algus on uute lubaduste andmise aasta ja nii on Tervise Arengu Instituut taas käivitanud suitsetamisest loobumise kampaania Sigarexit, mille loovideeks ammutati inspiratsiooni Brexitist. Kampaania tausta avavad TAI terviseturunduse keskuse projektijuht Jaanika Liinar ja agentuuri Taevas projektijuht Katrin Heimonen.
Kampaania eestvedajad on tuntud telenäod Robert Rool ja Jüri Butšakov

Jaanika Liinari sõnul toimub tubakast ja nikotiinist loobumise kampaania Sigarexit juba kolmandat aastat. „Kuna tubaka tarvitamine on üks peamisi ennetatavaid haigestumuse ja suremusega seotud tervise riskitegureid maailmas, nägime vajadust kampaaniale, mis suunaks tubaka- ja nikotiinitarvitajaid loobumisele ning suurendaks motivatsiooni nikotiinisõltuvusest vabanemiseks,“ selgitas ta ja lisas, et soovisid luua jätkusuutliku tubakast ja nikotiinist loobumise kampaania, mis muutuks traditsiooniks sarnaselt TAI kampaaniaga „Septembris ei joo“.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700