• 03.01.22, 15:42

Nädala kampaania: suitsetamisest loobumise aktsioon, mis sai inspiratsiooni Brexitist

Aasta algus on uute lubaduste andmise aasta ja nii on Tervise Arengu Instituut taas käivitanud suitsetamisest loobumise kampaania Sigarexit, mille loovideeks ammutati inspiratsiooni Brexitist. Kampaania tausta avavad TAI terviseturunduse keskuse projektijuht Jaanika Liinar ja agentuuri Taevas projektijuht Katrin Heimonen.
Kampaania eestvedajad on tuntud telenäod Robert Rool ja Jüri Butšakov
  • Kampaania eestvedajad on tuntud telenäod Robert Rool ja Jüri Butšakov
Jaanika Liinari sõnul toimub tubakast ja nikotiinist loobumise kampaania Sigarexit juba kolmandat aastat. „Kuna tubaka tarvitamine on üks peamisi ennetatavaid haigestumuse ja suremusega seotud tervise riskitegureid maailmas, nägime vajadust kampaaniale, mis suunaks tubaka- ja nikotiinitarvitajaid loobumisele ning suurendaks motivatsiooni nikotiinisõltuvusest vabanemiseks,“ selgitas ta ja lisas, et soovisid luua jätkusuutliku tubakast ja nikotiinist loobumise kampaania, mis muutuks traditsiooniks sarnaselt TAI kampaaniaga „Septembris ei joo“.

Seotud lood

Uudised
  • 02.09.21, 13:54
Nädala kampaania: „Septembris ei joo“ astub sel aastal sammu edasi
Ka sel aastal toimub traditsiooniks saanud aktsioon „Septembris ei joo“, millele sel aastal oodatakse veel aktiivsemat osavõttu. Tänavuse kampaania loovlahenduse keskseks ideeks oli luua läbi reklaami paroodiate terve maailm, tutvustades erinevaid hüvesid, mida alkoholist pausi pidamisega saab. Oma kommentaari annavad Tervise Arengu Instituudi terviseturunduse keskuse projektijuht ja Age Creative’i loovjuht.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele