Nädala kampaania: „Septembris ei joo“ astub sel aastal sammu edasi
Ka sel aastal toimub traditsiooniks saanud aktsioon „Septembris ei joo“, millele sel aastal oodatakse veel aktiivsemat osavõttu. Tänavuse kampaania loovlahenduse keskseks ideeks oli luua läbi reklaami paroodiate terve maailm, tutvustades erinevaid hüvesid, mida alkoholist pausi pidamisega saab. Oma kommentaari annavad Tervise Arengu Instituudi terviseturunduse keskuse projektijuht ja Age Creative’i loovjuht.
„Septembris ei joo“ toimub Tervise Arengu Instituudi kampaaniana viiendat aastat, seda rahastab Euroopa Sotsiaalfond. Kampaania loovlahendustena kasutati esimesel aastal Kristel Aaslaidi ja Karl-Erik Taukari eeskuju ja üleskutset, järgnevatel aastatel on kampaanianägudeks olnud näitlejad ning osavõtjaid on kutsutud „ei-jooksma“, alkoholist puhkama ja alkovabale reisile.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]