Autor: Best Marketing • 22. detsember 2021

Digireklaamide tegemine muutub peagi keerulisemaks

Google on lubanud loobuda 2023. aastal Chrome’i brauseris kolmanda osapoole küpsistest, mida kasutatakse veebis reklaamide sihtimiseks ja mõõtmiseks. Asjatundjate hinnangul tähendab see, et digireklaamide seadistamine muutub varasemast keerulisemaks ning kasvab nõudlus digiagentuuride teenuse järele.
Ekspress Meedia IT-juht Ivar Krustok

Ekspress Meedia IT-juhi Ivar Krustoki sõnul on muutused digireklaamiturul juba käivitunud ning Google järgib vaid teiste ettevõtete eeskuju. Näiteks on kolmanda osapoole küpsistest juba loobutud Safari ja Firefoxi brauserites. ”Põhjus, miks me täna n-ö küpsiseapokalüpsisest räägime, on see, et Chrome’i kasutab kaks kolmandikku veebikülastajatest. Tegelikkuses on aga juba täna suur võimalus, et kasutajat ei jälgita veebilehtedel.”

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700