Digireklaamide tegemine muutub peagi keerulisemaks
Google on lubanud loobuda 2023. aastal Chrome’i brauseris kolmanda osapoole küpsistest, mida kasutatakse veebis reklaamide sihtimiseks ja mõõtmiseks. Asjatundjate hinnangul tähendab see, et digireklaamide seadistamine muutub varasemast keerulisemaks ning kasvab nõudlus digiagentuuride teenuse järele.
Ekspress Meedia IT-juht Ivar Krustok
Ekspress Meedia IT-juhi Ivar Krustoki sõnul on muutused digireklaamiturul juba käivitunud ning Google järgib vaid teiste ettevõtete eeskuju. Näiteks on kolmanda osapoole küpsistest juba loobutud Safari ja Firefoxi brauserites. ”Põhjus, miks me täna n-ö küpsiseapokalüpsisest räägime, on see, et Chrome’i kasutab kaks kolmandikku veebikülastajatest. Tegelikkuses on aga juba täna suur võimalus, et kasutajat ei jälgita veebilehtedel.”
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.