Autor: Best Marketing • 22. detsember 2021

Digireklaamide tegemine muutub peagi keerulisemaks

Google on lubanud loobuda 2023. aastal Chrome’i brauseris kolmanda osapoole küpsistest, mida kasutatakse veebis reklaamide sihtimiseks ja mõõtmiseks. Asjatundjate hinnangul tähendab see, et digireklaamide seadistamine muutub varasemast keerulisemaks ning kasvab nõudlus digiagentuuride teenuse järele.
Ekspress Meedia IT-juht Ivar Krustok

Ekspress Meedia IT-juhi Ivar Krustoki sõnul on muutused digireklaamiturul juba käivitunud ning Google järgib vaid teiste ettevõtete eeskuju. Näiteks on kolmanda osapoole küpsistest juba loobutud Safari ja Firefoxi brauserites. ”Põhjus, miks me täna n-ö küpsiseapokalüpsisest räägime, on see, et Chrome’i kasutab kaks kolmandikku veebikülastajatest. Tegelikkuses on aga juba täna suur võimalus, et kasutajat ei jälgita veebilehtedel.”

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700