FitSphere on eestimaine telefonirakendus, millel on laias laastus kaks eesmärki. Üheks neist on läbi välise motiveerimise innustada tervislikul määral liikuma ka neid, kellel spordipisikut sees ei ole. Teiseks eesmärgiks on aga pakkuda ettevõtetele kõrge kaasatusega turundusplatvormi.
Lühidalt öeldes premeeritakse rakenduse kasutajaid päevaste sammude eest ning preemiateks on siinkohal ettevõtete eksklusiivsed pakkumised. See loob brändidele võimaluse olla esindatud keskkonnas, kus reklaamsõnumid ei ole mitte tarbitava sisu juures, vaid need ise ongi sisu, mida tullakse igapäevaselt teadlikult otsima ja tarbima.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kandideerimise tähtaeg: 24.02.2025