• 21.12.21, 09:47

FitSphere: tervist edendav turundusplatvorm, mis jagab kasutajatele preemiaid

FitSphere on eestimaine telefonirakendus, millel on laias laastus kaks eesmärki. Üheks neist on läbi välise motiveerimise innustada tervislikul määral liikuma ka neid, kellel spordipisikut sees ei ole. Teiseks eesmärgiks on aga pakkuda ettevõtetele kõrge kaasatusega turundusplatvormi.
FitSphere: tervist edendav turundusplatvorm, mis jagab kasutajatele preemiaid
Lühidalt öeldes premeeritakse rakenduse kasutajaid päevaste sammude eest ning preemiateks on siinkohal ettevõtete eksklusiivsed pakkumised. See loob brändidele võimaluse olla esindatud keskkonnas, kus reklaamsõnumid ei ole mitte tarbitava sisu juures, vaid need ise ongi sisu, mida tullakse igapäevaselt teadlikult otsima ja tarbima.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele