Loosimäng on pealtnäha kerge viis, kuidas enda lehe eesmärkide täitmisele kaasa aidata – olgu selleks kaasatavuse tõstmine, jälgijate arvu kasv või hoopis brändi nähtavuse suurendamine. Httpooli Facebooki kliendilahenduste juht Aljona Kozlova sõnas, et sellist arusaama kohtab ta sageli, kuid loosimängude tegelik tulemus räägib teist keelt. „Facebooki mängude teemal pöördutakse meie poole igakuiselt ja teemad varieeruvad üldjuhul loosipostituse keelamisest kuni konto sulgemiseni. Erinevate Facebooki uuringute ning isiklike kogemuste baasilt saame aga öelda, et tulemuslike loosimängude kõrgaeg on läbi ning eesmärkide täitmiseks tasuks kaaluda alternatiivseid variante,“ kommenteeris Kozlova. Ta lisas, et kuigi loosimängud on Facebookis orgaaniliste postitustena veel lubatud, siis ei ole need algoritmi poolt soositud ning sealne sisu iseenesest ei levi.