Autor: Best Marketing • 2. detsember 2021

Facebooki ekspert selgitab: miks loosimängud enam ei tööta ning mis on parimad alternatiivid?

Jõulude lähenemisel saavad sotsiaalmeedias pühade-eelsed mängud aina rohkem hoogu sisse. Just seda tüüpi postitused on aga saanud mitmetele turundajatele komistuskiviks, sest need ei anna soovitud tulemusi või on vahvast mängust saanud hoopis peavalu tekitav bännifiasko. Mis on toimivad alternatiivid sarnast laadi postitustele?
Aljona Kozlova

Loosimäng on pealtnäha kerge viis, kuidas enda lehe eesmärkide täitmisele kaasa aidata – olgu selleks kaasatavuse tõstmine, jälgijate arvu kasv või hoopis brändi nähtavuse suurendamine. Httpooli Facebooki kliendilahenduste juht Aljona Kozlova sõnas, et sellist arusaama kohtab ta sageli, kuid loosimängude tegelik tulemus räägib teist keelt. „Facebooki mängude teemal pöördutakse meie poole igakuiselt ja teemad varieeruvad üldjuhul loosipostituse keelamisest kuni konto sulgemiseni. Erinevate Facebooki uuringute ning isiklike kogemuste baasilt saame aga öelda, et tulemuslike loosimängude kõrgaeg on läbi ning eesmärkide täitmiseks tasuks kaaluda alternatiivseid variante,“ kommenteeris Kozlova. Ta lisas, et kuigi loosimängud on Facebookis orgaaniliste postitustena veel lubatud, siis ei ole need algoritmi poolt soositud ning sealne sisu iseenesest ei levi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700