Autorid: Maarit Eerme, Laura Reiter • 26. oktoober 2021

Nädala kampaania: Astri 30 äratab huvi

Astri Grupi turundusjuht Matthias Vutt ja agentuur Optimist Creative avavad tagamaid, kuidas sündis Astri 30. sünnipäeva kampaania ning mis on antud kampaania peamised eesmärgid.

Vutt rääkis, et kampaania idee tekkis arusaamast, et Lõunakeskust, Fama Keskust, Astri Keskust, Pärnu Keskust, Keskturgu ja ka Balti Jaama Turgu teatakse kohalikus kogukonnas väga hästi, aga paljudele ei pruugi kohe meenuda, et tegelikult kuuluvad nimetatud tegelased kõik Astri Grupi perre. „See on ka mõistetav, sest tegelikkuses oleme Astri Grupi brändi väljapoole maja turundanud alles natuke vähem kui 3 aastat,“ ütles Vutt.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700