Autor: Best Marketing • 15. september 2021

Tarbijakaitseamet võttis luubi alla tarbijamängud sotsiaalmeedias

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) jälgis märtsist septembrini Facebookis ning Instagramis 45 erineva kaupleja avaldatud tarbijamänge. Projekti tulemustest nähtub, et kuigi enamik kauplejaid tegutsesid tarbijamängude korraldamisel tarbijate suhtes ausalt, tuvastati siiski mitmeid rikkumisi ning ebaausaid kauplemisvõtteid.

„Kuigi tulemused olid laias laastus positiivsed, eksis nii mõnigi kaupleja hea kaubandustava ja reeglite vastu. Näitena võib tuua mänge, kus loositi välja alkoholi, kuigi reklaamiseaduse alusel on selline tegevus keelatud. Lisaks esines erinevaid olukordi, kus kaupleja tegevus tarbijamängu läbiviimisel ei olnud korrektne: näiteks kuulutati mängu võitjaks inimene, kes loosimängus ei osalenudki; auhindade loosimine ei toimunud lubatud ajal või võitjale saadeti vaid osa auhinnast. Tarbijamängude läbiviimisel ei ole sellised tegevused lubatud ning võivad olla käsitletavad ebaausa kauplemisvõtte kasutamisena,“ selgitas TTJA ettevõtluse osakonna juhataja Ulrika Paavle.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700