• 15.09.21, 09:45

Tarbijakaitseamet võttis luubi alla tarbijamängud sotsiaalmeedias

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) jälgis märtsist septembrini Facebookis ning Instagramis 45 erineva kaupleja avaldatud tarbijamänge. Projekti tulemustest nähtub, et kuigi enamik kauplejaid tegutsesid tarbijamängude korraldamisel tarbijate suhtes ausalt, tuvastati siiski mitmeid rikkumisi ning ebaausaid kauplemisvõtteid.
Tarbijakaitseamet võttis luubi alla tarbijamängud sotsiaalmeedias
„Kuigi tulemused olid laias laastus positiivsed, eksis nii mõnigi kaupleja hea kaubandustava ja reeglite vastu. Näitena võib tuua mänge, kus loositi välja alkoholi, kuigi reklaamiseaduse alusel on selline tegevus keelatud. Lisaks esines erinevaid olukordi, kus kaupleja tegevus tarbijamängu läbiviimisel ei olnud korrektne: näiteks kuulutati mängu võitjaks inimene, kes loosimängus ei osalenudki; auhindade loosimine ei toimunud lubatud ajal või võitjale saadeti vaid osa auhinnast. Tarbijamängude läbiviimisel ei ole sellised tegevused lubatud ning võivad olla käsitletavad ebaausa kauplemisvõtte kasutamisena,“ selgitas TTJA ettevõtluse osakonna juhataja Ulrika Paavle.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele