KOV valimiskampaaniad 5. osa: sotsid lähenevad igale piirkonnale eriilmelise kampaaniaga
Sotsiaaldemokraatide peasekretär Rannar Vassiljevi sõnul lähenesid nad sel aastal kohalike valmiste kampaaniale teistest erineva strateegiaga ehk iga valimispiirkonna jaoks loodi omanäolise visuaali ja sõnumiga kampaania, et sihtida reklaamid piirkonna eripärasid arvestades võimalikult täpselt.
EKRE kommunikatsioonijuht Holger Berg rääkis, et tänavune erakonna kohalike omavalitsuste volikogude valimiste kampaania on mahukam kui eelmistel kohalikel valimistel ning kampaania põhisõnum on kantud nii erakonna programmist kui ka kesksest motivatsioonist poliitikas.
Isamaa erakonna tänavuse kohaliku omavalitsuse volikogu valimiskampaania loosungiks on „Plats puhtaks“, mis viitab Keskerakonna mitu kümnendit kestnud ainuvõimule Tallinnas ja mida Isamaa mõistagi muuta soovib. Kampaania tagamaid avavad Isamaa erakonna kommunikatsioonijuht Karl Sander Kase ja loovagentuuri Salama loovjuht ja partner Madis Ots.
Erakonna Eestimaa Rohelised esinaine Zuzu Izmailova rääkis, et nende valimiskampaania sündis ühisloomena vabatahtlike toel, kellest paljud töötavad loovagentuurides. Lisaks valgustas ta, kui suured on kampaania investeeringud ning kuhu nad soovivad oma kampaaniaga jõuda.
Eesti 200 soovib olla suunanäitaja, olles esimene erakond, kes on läbipaistev oma kampaania tekitatud keskkonnamõju osas, kutsudes ellu esimese CO2 neutraalse valimiskampaania.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.