Ainult tellijatele
Autor: Silja Oja • 7. september 2021
Ainult tellijatele

Teavituskampaania „Laps on pereootel” sõnum läks inimestele väga korda

Sotsiaalkampaania „Laps on pereootel” tutvustas hooldusperet kui ühte asendushoolduse vormi ja vanemluse võimalust. Kampaania lõppedes viis agentuur Havas läbi kampaania märgatavuse ja mõju uuringu, mille tulemustest selgus, et reklaamid panid 5% inimestest tõsiselt kaaluma hoolduspere vanemaks hakkamist.

Eestis on suur puudus inimestest, kes pakuksid hoolt lastele, kes ei saa kasvada oma sünniperes. Seetõttu kasvab ligi 800 last asutusepõhisel hooldusel, pere- ja asenduskodus, endise nimega lastekodus. Tänavu maist juulini kestnud teavituskampaania „Laps on pereootel“ kutsus üles hakkama hoolduspere vanemaks.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700