Autor: Silja Oja • 7. september 2021
Teavituskampaania „Laps on pereootel” sõnum läks inimestele väga korda
Sotsiaalkampaania „Laps on pereootel” tutvustas hooldusperet kui ühte asendushoolduse vormi ja vanemluse võimalust. Kampaania lõppedes viis agentuur Havas läbi kampaania märgatavuse ja mõju uuringu, mille tulemustest selgus, et reklaamid panid 5% inimestest tõsiselt kaaluma hoolduspere vanemaks hakkamist.
Eestis on suur puudus inimestest, kes pakuksid hoolt lastele, kes ei saa kasvada oma sünniperes. Seetõttu kasvab ligi 800 last asutusepõhisel hooldusel, pere- ja asenduskodus, endise nimega lastekodus. Tänavu maist juulini kestnud teavituskampaania „Laps on pereootel“ kutsus üles hakkama hoolduspere vanemaks.